/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
salg via internet
Fra : abricon
Vist : 516 gange
240 point
Dato : 27-10-03 12:49

Jeg er uafhængig distributør af et af verdens førende sortimenter i hudpleje og helsekost, jeg er begyndt at tjene meget godt på det og jeg har ingen investering eller risiko, så egentligt er jeg meget godt tilfreds, men hvis jeg kan finde 5-8 personer der arbejder ligesom jeg, vil jeg kunne tjene rigeligt til at jeg ikke behøver at lave andet, jeg søger derfor nogle råd til hvordan, jeg finder disse personer, kan jeg benytte internettet på nogen måde? eller har i andre gode ideer?
MVH Abricon

Kommentar
Fra : _michael_

Dato : 27-10-03 14:45

Hvad søger du af personerne? Jeg er muligvis interesseret.

/Michael

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 27-10-03 17:20

Hvad med at søge herinde....

//sub

Kommentar
Fra : abricon

Dato : 30-10-03 20:46

Michael jeg forventer at det er personer, der ved hvad de vil, som er positive og ikke bange for at lære noget nyt og som er villige til at investere 5-10 timer om ugen på at få succes. mail: abricon@mail.dk
sub : hvordan mener du?

MVH

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 240 point
Dato : 30-10-03 22:34

Herinde på kandu mener sub .. som du faktisk gør nu
og også på tips siden i selvstændige

Det er OK..

Ellers.. Der er bare at tage fat i folk og tale med dem.. forklare dem strukturen..
Som da du blev hvervet som sælger.

mvh
Jens
Networker i tøj

Godkendelse af svar
Fra : abricon

Dato : 25-11-03 18:08

Tak for svaret JensT.
Det vil jeg prøve selv om jeg havde håbet på noget mere vidtrækkende.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 26-11-03 01:19

Den bedste måde er altid at fortælle om det.. Gøre folk interesserede..

eks. "Er du interesseret i at tjene lidt ekstra?" - "Det er ikke svært" - "Du bestemmer selv hvor meget tid du vil bruge, og samtidigt hvor meget du vil tjene"

OG FREM FOR ALT - Lad dig ikke slå ned.. - Bare kør på igen og igen, læg mærke til reaktionerne, og lær selv hvordan du selv påvirker andre.

mvh
Jens

Kommentar
Fra : abricon

Dato : 26-11-03 10:08

hvad er det du sælger jens kan du ikke sende mig en mail om det ?
mvh Søren abricon@mail.dk