/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Vægtvogterne + opskrifter
Fra : Killmora
Vist : 12701 gange
20 point
Dato : 26-10-03 09:07

Hejsa

Jeg har lige søgt lidt på nettet, men jeg kan ikke finde nogle steder hvor man kan få vægtvogter opskrifter. Da jeg lige har været i Australien og så dernede at man kunne få nogle vildt lækre opskriftbøger, ærger det mig at man ikke kan få noget her hjemme.

Er der nogle der kender nogle gode internetsider? Eller ved hvor man evt. kan købe nogle?

Mange Tak

Kommentar
Fra : louise12345

Dato : 26-10-03 10:17

Hej Killmora
Hjemmet har længe (ca. 2 år) haft vægtvogter opskrifter i bladet hver uge. Hvis du eventuelt kender nogen der holder bladet, kunne du jo få dem derfra.
Mvh Helle

Kommentar
Fra : JannieP

Dato : 26-10-03 10:59

Hejsa

Har du prøvet her www.weightwatchers.dk
Der er opskrifter og de sælger bøger.

MVH Jannie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-10-03 11:21

Et alternativ kunne være www.vaegtkonsulenterne.dk her kan du også købe bøgerne uden at have medlemsskab.

mvh ans

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 26-10-03 13:14

i superbest kan man for tiden købe vægtvogternes bøger.

Her er også en hjemmeside med slanke-opskrifter:
http://opskrifter.heede.dk/opskrifter/

Accepteret svar
Fra : ppk

Modtaget 20 point
Dato : 26-10-03 15:58

Hej Killmora

Jeg har De Danske Vægtvokters Madopskrifter liggende som et Word dokument her på min computer.

Filen fylder omkring 1.5 MB, men hvordan du kan få fat i den fra mig ved jeg ikke præcis p.t.

Den indeholder 305 opskrifter.

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 26-10-03 16:03

Hej Killmora

Opdagede lige at der er 647 opskrifter i stedet for 305. (undskyld)

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 26-10-03 17:32

hej pkk og killmora

hvad med at I udveksler e-mailadresser og du sender word-dokumentet til killmora som en vedhæftet fil?

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 26-10-03 20:46

Hej majbritt05

Det syntes jeg er en god ide !

Hvis bare jeg får en e-mail adresse skal jeg snarest sende filen.

Hilsen Preben
Mail: p.knudsen@mknet.dk

Kommentar
Fra : klodomir

Dato : 28-10-03 14:26

Nu skal man jo selvfølgelig lige være opmærsom på, at der er stor forskel på Weight Watchers og "Vægtvogterne" (som De Danske Vægtkonsulenter ikke længere må kalde sig).

Kommentar
Fra : Killmora

Dato : 28-10-03 14:58

Her er min mail adressse: iben@jamodat.dk

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 02-11-03 20:09

Hej Killmora

Kunne du bruge opskrifterene ?

Hvis det er tilfældet skal du huske at afslutte spørgsmålet her på Kandu.

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : Killmora

Dato : 03-11-03 12:00

Jo..Tak jeg kunne godt bruge dem, jeg viste ikke man skulle afslutte og jeg ved heler ikke hvordan man gør.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-11-03 12:08

Du skal accepterer et af svarene. I højre side over dato kan du accepterer et af de svar, som du har fået. Det der passer dig bedst. Længere nede på siden kan du så give svaret karakter i form af stjerner.

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-11-03 12:10

Du kan og ikke skal. Det er op til dig selv om du vil lukke spørgsmålet.

mvh ans

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 03-11-03 16:03

Hej ans

Det med at lukke spørgsmålet når man havde fået et brugbart svar, troede jeg at man skulle.
Jeg er nemlig selv blevet opfordret til det et par gange da jeg havde glemt at gøre det.
Så jeg var ret sikker på at det var proceduren, for at folk kunne få deres point udlevert fra Kandu.
Det var altså i en god mening.

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-11-03 19:31

>ppk

Hvis man har fået et brugbart svar er der mange brugere, der opfatter det som god kutyme, at acceptere et svar, men der er ikke regler herfor.

De point, som du har sat på "højkant" kommer ikke tilbage til din konto, hvis der bare er givet et svar.

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-11-03 19:37

>ppk

Du har ret i at de point, som man kan få ved at svare på et spørgsmål først bliver frigivet i det øjeblik at svaret er accepteret.
mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : Killmora

Dato : 03-11-03 21:07

Det er super med så mange opskrifter at vælge i mellem

Kommentar
Fra : kalaho

Dato : 03-11-03 23:57

Preben vil du ikke også sende den til mig
fra kalaho

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 04-11-03 16:27

Hej kalaho

Det kan du tro jeg gerne vil !

Hvis du sender din e-mail adresse til mig, så skal jeg sende den snarest.

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : kalaho

Dato : 05-11-03 11:11

hej preben det er jeg meget glad for at du vil
her er add: flash@privat.tele.dk

Kommentar
Fra : pipalukegede

Dato : 07-11-03 18:24

Hej med jer...

Jeg synes det lød så interessant, jeg mangler nemlig også opskrifter....må jeg ikke også få dem....*S* Der må jo være vildt mange nyttige opskrifter! :) Det kunne være dejligt at få dem....

Mvh/Pipaluk

Kommentar
Fra : honeydk

Dato : 21-11-03 11:41

Hej med jer.
Er også igang med vægttab hos weightwatchers, ville være enormt dejligt hvis en af jer ville sende opskrifterne til mig også.

Mvh/honeydk

Kommentar
Fra : mizzy9

Dato : 22-11-03 12:36

hej ppk.. jeg læste mig lige til at du havde en masse opskrifte.. er det mugligt at du kunne sende dem til mig.. mvh rikke

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 24-11-03 16:28

Hej Maria Frederiksen

Du har skrevet en mail til mig hvortil jeg sendte opskrifterne, men de er kommet retur ! Så måske er der en fejl i din mail adresse ?

Og til mizzy9 (og jer andre) kan jeg bare sige, hvis du/i sender mig din/jeres adresse skal jeg returnere med opskrifterne !

Hilsen Preben
Mail: p.knudsen@mknet.dk

Kommentar
Fra : boligmappen

Dato : 03-01-04 14:40

hej ppk, vil det ikke også være muligt at jeg kunne få tilsendt disse opskrifter fra vægtvogteren

Kommentar
Fra : uwa

Dato : 03-01-04 16:31

Hej Alle,

Og godt nytår!

Nu begynder de gode intentioner som jo skal holdes! Jeg har læst indlæggende og vil høre om nogle vil sende opskrifterne, som Preben har på sin maskine til mig. Ulrik Andersen min email er uwa@post.tdcadsl.dk

Tusinde Tak!!

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 03-01-04 17:16

Hej boligmappen og andre !

Det eneste i skal gøre for at få opskrifterne!!!!!!!

Er at sende jeres mail adresse til mig.

Hilsen Preben
Mail: p.knudsen@mknet

så sender jeg dem som vedhæftede filer............

Kommentar
Fra : hootie

Dato : 07-01-04 12:57

hej preben ville hører om du også kunne sende den til mig

min email er nicki@after5.dk

Jeg har prøvet at sende en email til dig, men den blev ikke leveret, den blev sendt retur

MVH
Nicki laursen

Kommentar
Fra : boligmappen

Dato : 11-01-04 13:54

hej Preben,

Jeg kunne heller ikke sende til dig, så her er min adr. dj.mertner@adr.dk

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : linniss

Dato : 12-01-04 17:34

Hej Preben
Er det mon muligt at du også vil sende opskrifterne til mig
Min adresse er linejk@hotmail.com. Det ville være rigtig rart.
Venligst Line

Kommentar
Fra : Dybtgodnat

Dato : 21-03-04 22:46

Heysa ....hmm har lige prøvet at sende en mail til dig fra en af mine mailbox men fik den retur , så jeg skriver herinde og håber at du ser denne besked . Kan se du har en masse opskrifter liggende og håber da at jeg må "få" dem.
Håber på snartligt og positivt svar.
Mvh Charlotte (froken6@hotmail.com)

Kommentar
Fra : Dybtgodnat

Dato : 21-03-04 23:46

hov forkert mail ad .....den er frokenc5@hotmail.com

Kommentar
Fra : grigoleit

Dato : 17-10-04 21:24

Jeg vil også mægtig gerne have den opskriftssamling... min adresse er sara@hermannsen.dk

Kommentar
Fra : iska

Dato : 26-11-04 20:03

Jeg er også meget interesseret - vil du eller en af jer, som allerede har fået dem - sende dem til mig - gika@ofir.dk

Tusind, tusind tak

Kommentar
Fra : bette10

Dato : 23-01-06 21:43

Kunne det være muligt, at en af jer venlige sjæle, som har modtaget alle opskrifterne, ville sende dem til mig
denbedste10@hotmail.com

På forhånd tusind tak

Kommentar
Fra : Grissebassen

Dato : 01-12-06 23:53

Hejsa Preben.
Ja jeg ved godt det er meget længe siden dette spørgsmål er blevet oprettet, men tager alligevel chancen og skriver! Jeg er nemlig begyndt På WW (Eller har været det nogen tid) men ville høre om du muligvis ville sende alle de der opskrifter til mig hvis du stadig har dem?
Min email er Kristinasj@ofir.dk

På fårhånd tak! :D
KH Kristina

Kommentar
Fra : mariex4

Dato : 24-05-07 20:50

Hej
Jeg ville også rigtig gerne have de opskrifter. Håber det kan lade sig gøre og en af jer vil sende dem min mail er jette@stevens.dk

Krydser fingre og takker
Mvh Jette

Kommentar
Fra : janebro

Dato : 26-06-08 16:05

Det er da år og dage siden nogen har været her - men jeg dasker lige edderkopperne til side, og prøver lykken med de opskrifter ligesom alle jer andre.

janebro@email.dk

Jane

Kommentar
Fra : dorthenim

Dato : 21-08-08 20:44

Hej
Jeg kunne rigtig godt tænke mig de opskrifter,
hvis det er muligt
Min email er dorthenim@hotmail.com.

Tak

Hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : wauw2000

Dato : 07-09-08 16:35

jeg vil også meget gerne modtage de opskrifter:)

wauw2000@ofir.dk

mvh. Pia

Kommentar
Fra : overture8

Dato : 08-11-08 18:45

Jeg vil også blive meget glad hvis jeg kunne få de opskrifter, ved ikke om du er her mere men tager lige chancen

henriette.jacobsen@hotmail.com

Kommentar
Fra : juliaaa

Dato : 07-03-09 08:16

Hej
Det er godt nok længe sidden at siden her har været i brug, men hvis der er nogle søde sjæle der vil sende opskrifterne til mig, så kunne jeg måske slanke mig lidt.
Min mail: st.aabank@get2net.dk.

Håber håber
Fra juliaaa

Kommentar
Fra : Anupriti22

Dato : 04-10-10 13:27

Er det stadig muligt at få tilsendt opskrifterne?

Hilsen Rikke

Kommentar
Fra : nanette24

Dato : 06-04-11 13:12

Er der en venlig sjæl som vil sende opskrifterne til mig også?