/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
thai
Fra : vinterlie
Vist : 255 gange
40 point
Dato : 24-10-03 11:18

hvordan får jeg en imac til at virke i thailand, den viser kun: ??????, når jeg går ind på en thai-side,- jeg håber der er en, der kan hjælpe. på forhånd tak. mvh. vinterlie

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 10-11-03 15:38

Thai Encodings
burde ligge på din harddisk (under Systemmappe:kodet tekst) - i så fald skulle du kunne vælge dette sprog i IE (eller hvilken browser du nu bruger), i Vis-menuen.
Håber, det hjælper,
Jens