/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
ÆØÅ Hvem ?
Fra : sbras
Vist : 597 gange
60 point
Dato : 22-10-03 13:23

Hej
Jeg er meget forvirret efter et svar jeg fik af Speednames.
Hvem kan hoste min nye domain med æøå ?
Det er en .net adresse.

Nogen der ved noget.

På forhånd mange tak.

Mvh

Søren B Rasmussen

Accepteret svar
Fra : CiberAmigo

Modtaget 70 point
Dato : 22-10-03 13:45

hej sbras

Prøv her: http://www.ucon.dk, de kan hoste dit domæne. Det var det jeg umiddelbart fandt da jeg søgte på Google.
Men prøv selv, at gå på Google, og skriv i søge feltet: "domæne +æøå", så vil du se at det er ikke mange der tilbyder dig at have et æøå-domæne. Hvis du vil have nogle af de ligegyldige tråde fra skal du tilføje "-ikke" i din søgning("domæne +æøå -ikke").

Men du bliver snydt lidt, for det er kun browsere med et pluging, der kan se dit æøå-domæne.

MVH CiberAmigo

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-10-03 15:43

Er det ikke stillet i bero lidt med de der æøå? Synes jeg har læst et sted at et amerikansk firma hævder de har patent på den "opfindelse"! Det bliver forøvrigt vistnok kun under dk domæne man kan oprette æøå domæner!

Godkendelse af svar
Fra : sbras

Dato : 22-10-03 16:08

Tak for svaret CiberAmigo.