/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Dynamisk harddisk
Fra : Buzz
Vist : 345 gange
100 point
Dato : 20-10-03 16:02

Jeg har en hd, der bliver vist som dynamisk hd, i diverse partition programmer.
Hvad betyder det, og hvorfor kan jeg ikke oprette nye partitioner på den.
På forhånd tak

Buzz

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-10-03 16:25

Gætter på du bare har tilføjet den i XP? Så bliver den bare en udvidelse af dit C drev!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-10-03 17:09

Jeg ved ikke så meget om dynamiske HD.
Men jeg gætter på at den sad i da du indstallerede XP og hvis den havde samme størrelse kan det være den er "kørende" som raid 1 = paralel HD
Emesen.