/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvor finder man polytoner der virker ???
Fra : Ezia
Vist : 422 gange
50 point
Dato : 19-10-03 11:08

Jeg har købt et kabel til min 3510i for at overføre ringetoner og mere, men når jeg downloader ringetonerne plejer der ikke og være lyd på dem. Min computer kan sagtens spille lyde (fx. mp3'ere, cd'ere og mere).

Hvor finder jeg polytoner der virker ?

Kommentar
Fra : Lifeform

Dato : 19-10-03 12:24

Hola Ezia

Hvad format er de ringetoner du dl ? og hvad prog. prøver du at afspille dem med ?

M.v.h.

Lifeform

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 19-10-03 12:55

Hej Ezia

Det gør du såmænd her: http://kalo.host.sk/
Der er også mange andre ting til din telefon og hele herligheden er gratis

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Ezia

Dato : 19-10-03 13:05

Jeg hører filerne med Windows Media Player og uploader dem med MobiMB Mobile Media Browser. Men enten skriver telefonen Filen kan ikke åbnes eller også kommer der ikke noget lyd.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-10-03 14:31
Kommentar
Fra : Ezia

Dato : 19-10-03 21:40

Jeg har mange gange fundet denne side, men hvordan virker den ? Jeg kan ikke download toner! Hvordan gør man?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 20-10-03 00:05

http://kalo.host.sk/ højreklikker du på numeret og vælger "gem som" På den anden skal de vist wappes ned.

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 24-10-03 17:49

Du skal tænke på at de toner, som du vil overføre til din 3510i'er ikke må være mere end 4 toner. Det kan være det der er dit problem.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 10:27

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag