/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hjælp
Fra : dogmadk
Vist : 335 gange
60 point
Dato : 18-10-03 17:04

nu har jeg i lang tid vidst lidt om unluckning men en ting jeg er stødt på som jeg faktisk ikke fatter eller har set nogle steder er dette her.

tele2 hvad for et system køre de på alså provider coder ?
har de også et specielt program lige som debitel har ?
ja det ville være dejligt at vide dette.
så jeg håber meget på et svar fra jer af hvis i kan hjælpe mig ville det bare være dejligt.

for sagen er den jeg har fået fat i en nokia 3510 i som blev købt med tele2.
men jeg køre telmore og dette ønsker jeg da at blive ved med at gøre.
så kan i hjølpe mig ?
link mm ville være dejligt til det spørgsmål.
jeg giver gerne 40 point for dette hvis det virker.

haster lidt meget...

Kommentar
Fra : Lifeform

Dato : 18-10-03 17:36

Hola dogmadk

Jeg kan se på tele2's hjemmeside at de bruger sonfon's master

http://www.tele2mobil.dk/dekningskort.html

Men om du så kan bruge http://www.gratisunlock.dk/ 's gratis kode beregner (til bla. sonofon) skal jeg ikke kunne sige .. men du kan jo prøve at kontakte gratisunlock .. måske kan de hjælpe dig videre med det.

M.v.h.

Lifeform

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 20-10-03 13:21

jeg har selv undersøgt om de skulle køre på sonofons net og det gør de men hvad for source koder bruger de ?

Kommentar
Fra : hashmis

Dato : 21-10-03 10:12

Hej
Jeg tror at jeg kan åbne den for dig. det koster kun 20kr.

Hílsen Hashmis