/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Spørgsmål der bliver væk!
Fra : olarsen
Vist : 395 gange
1 point
Dato : 17-10-03 21:25

Jeg lagde et svar ind på et spørgsmål ang. RAID1 & 5, det blev stillet d. 16/10, jeg lagde et svar ind d. 17/10 ved 02 tiden . . . nu er spørgsmålet og dermed mit indlæg væk fra oversigten, hvad er der- /kan der være sket??

mvh ole

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-10-03 00:18

Kan du huske i hvilke kategori du stillede spørgsmålet?

Hvis du kan det kan du prøve under kategorien og trykke på visningerne i venstre side og ubesvarede spørgsmål.

Så SKULLE spørgsmålet ligge der.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-10-03 00:22

Hvis svaret er godkendt skal du selvfølgelig se under enten besvarede spg. eller afventer godkendt.
Herudover kan du måske se det under "involveret i".

ellebye

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 18-10-03 00:44

Jeg besvarede et spørgsmål, men husker ikke kategorien, det var om hvordan man fandt ud af hvor meget disk kapacitet man havde i et RAID 5 i forhold til RAID 1. Det var så banalt at jeg ikke så efter kategorien og husker heller ikke helt navnet på spørgeren ud over at det var et 'navn35'. Jeg har kigget under ubesvarede og afventer godkendelse, kategorien 'involveret i' kender jeg ikke lige. Jeg havde sat et flueben, så hvis der kom et svar skulle jeg også få en mail, men det har jeg ikke. Øv surt show, nu går jeg glip af 20 point. . . måske!

ole

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 1 point
Dato : 18-10-03 12:33

Hej olarsen

Hvis du klikker på dit navn, kommer du ind i din profil.
Og nederst i denne er der en oversigt over, hvilke spørgsmål
du har medvirket i.
Dèr må du kunne finde den "forsvundne" tråd.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 20-10-03 08:01

"Mysteriet" er opklaret, Jeg søgte på indholdet og fandt spørgsmålet. Det viste sig at det svar jeg troede var send ikke var med blandt de andre svar på spørgsmålet.
Tak for hjælpen til indvolverede.

ole

pointet går til Rellom da jhan har lært mig noget nyt!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-10-03 08:40

>olarsen

Du skal blot være opmærksom på ved >Rellom svar, st du KUN kan se de spørgsmål du er invoveret i den pågældende karegori, og IKKE samtlige spørgsmål du har være involveret i.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 20-10-03 08:47

OKay du burde også ha' et point!

mvh ole

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-10-03 08:57

Vi kan da operere med 1/2 point?

mvh
ellebye

PS! Hav en go' dag.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 20-10-03 10:24

Hej olarsen

I din profil kan du se SAMTLIGE spørgsmål, du har været involveret i.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-10-03 10:35

>Rellom

Jeg overgiver mig, selv jeg kendte heller ikke dette "smuthul".

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 20-10-03 16:35

10-98!
case closed!

ole

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 20-10-03 16:38

Tak for svaret Rellom.