/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
error C:\sierra\counter-strike\cstrike o~
Fra : birg0067
Vist : 315 gange
200 point
Dato : 17-10-03 18:36

når jeg prøver at lave en cs server, så sagde den error med realbot.dll. Så prøvet jeg at gå ind og afinstaller realbot, men den gik i stå. Stå slettede jeg bare hele mappen med realbot, men den siger stadigvæk en lang sætning med: error realbot.dll.
Er der ikke en der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-10-03 18:38

gider du ikke sende hele fejlmeddelsen! Alternativt geninstaller realbot og så afinstaller den igen!

Kommentar
Fra : birg0067

Dato : 18-10-03 10:53

jeg kan ikke geninstaller det når jeg har slettet hele mappen....
Hele fejlmeddelsen lyder: c:\sierra\counter-strike\cstrike\..\realbot\dll\realbot.dll

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-10-03 14:49

Det lyder som om du osse har slettet dele af cs! Du kan jo prøve at geninstallere CS!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-10-03 14:52

Kig først om der er nogle ini filer inde i cs folderne der refererer til realbot.dll. Du kan osse søge efter realbot inde i windows registreringsdatabase! Start >> kør >> skriv regedit og tryk enter Søg efter realbot ok slet referencerne!

Kommentar
Fra : birg0067

Dato : 19-10-03 11:35

jeg kan ikke finde noget med realbot inde regedit

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-10-03 11:46

Har du prøvet at afinstallere CS? derefter reboot og geninstaller?

Kommentar
Fra : cs_cs

Dato : 14-11-03 21:36

gå ind i tilføj/fjern og fjern så haf-llife og cs
og der efter installer det igen
har haft sammen problem og det hjalp

Kommentar
Fra : BoTsY

Dato : 29-01-04 22:54

Fjern HalfLife: Counterstrike i "tilføj og fjern"
og Fjern Realbot...
Installér Cs igen og Brug POD-bots istedet...
Hvis du vil have pod-bot så kan jeg sende dig det via mail. Jeg kunne desværre ikke finde link til hjemmesiden. Men skriv en mail hvis jeg skal sende det.

Hilsen Botsy

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:32

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar