/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Mangler XP driver til et Lasat Safire 56~
Fra : goldeneye
Vist : 737 gange
25 point
Dato : 15-10-03 22:50

Er der nogle der ved hvor jeg kan finde en Windows XP driver til et Lasat Safire 560 Voice modem ??

Kommentar
Fra : dk

Dato : 15-10-03 22:58
Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 25 point
Dato : 16-10-03 00:07

Ja men det er en svær vej:
http://www.eicon.com/support/helpweb/lasat/product.asp?p=cre2
Kaldes også Credit II 560 Voice
Tryk på Driver package (PC): download
Sæt først dit modem til efter du har installeret den downloadede driver.
På samme side kan du også opgradere (flashe) dit modem
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-11-03 10:17

hvis du har fået løst dit problem vil du så være venlig at lukke dette spørgsmål ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:34

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-04 23:57

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Tit bliver man udelukket af kandu, hvis man ikke lukker ved at give point, og det uanset om svarene kunne bruges, jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Du skal måske bruge Kandu en anden gang?
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : goldeneye