/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS Newbie!!!
Fra : rectum
Vist : 435 gange
50 point
Dato : 14-10-03 08:01

Jeg er en hardcore UT spiller som gerne vil prøve noget nyt(er ved at brække mig af ut :) ), og har købt halflife bestseller.
Men hvad for en CS skal jeg downloade??? hvad virker bedst??
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : elprebo

Dato : 14-10-03 09:00

tag version 1.5

den nye kører ikke rigtigt endnu

Kommentar
Fra : rectum

Dato : 14-10-03 11:49

ok,,den prøver jeg.takker :)

Kommentar
Fra : Gibbon

Dato : 17-10-03 17:55

Hej Rectum ^^
Jeg vil råde dig til at gå ind på denne hjemmeside for at downloade version 1.5
ftp://gamefiles.blueyonder.co.uk/blueyondergames/halflife/modifications/counterstrike/patches/win32/csv15full
derefter går du ind på: http://downloads.computergames.ro/cs/hl1110.exe
for at downloade Half-life version 1.1.1.0 som du også skal bruge for at kunne spille cs.
og så skal du selvfølgelig installere dem begge.

Hilsen Gibbon

Kommentar
Fra : cs_cs

Dato : 14-11-03 21:42

det virker ikke

Kommentar
Fra : 369874123