/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvad er bedst??
Fra : MaxiSmiley
Vist : 425 gange
200 point
Dato : 07-02-02 19:49

Hvad er forskellen og hvad er bedst (altså på/til polini sport 47mm)??:

Malossi Multivar el. sport variator
Malossi gearing
Malossi Blæsehjul
Malossi Kilerem

el.

Polini Speed control
Polini Gearing
Polini Blæsehjul
Polini Kilerem

el.

TP "Variator-kit" (donati)
TP "Gearing-sæt" (donati)

Det skal lige siges at det er til: Neo´s, sonic, jog, 491 osv. osv.

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 200 point
Dato : 18-02-02 20:06

Hej MaxiSmiley

Dit spørgsmål er svært!!!!!!
Kan du uddybe det lidt???
De 3 muligheder du nævner . mener du samlet for hver gruppe???
Hvis du mener samlet , er den bedste mulighed Polini , blot skal du være klar over at hvis du også monterer gearingen mister du noget optræk , men det kommer så topfarten tilgode og holdbarheden bliver også meget større pga. det mindre omdrejningstal ved en given hastighed.
Håber det er svar nok..... ellers giv en melding.

Mvh.Jan

Godkendelse af svar
Fra : MaxiSmiley

Dato : 22-02-02 16:03

taxa Masteraugust!!!

smiley