/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Email til SMS
Fra : gw602
Vist : 615 gange
20 point
Dato : 18-04-01 23:04

Er det muligt at få besked via SMS, når man har modtaget en Email på PC´eren.
Dette må vel foregå via smptserveren da computeren jo for det meste er lukket når man ikke er hjemme. Jeg har Tele2 Mobil og Get2net internetadgang

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-04-01 23:18

Wed, 18 Apr 2001 21:04:05 GMT, skrev "gw602" <gw602.news@kandu.dk>:

>Er det muligt at få besked via SMS, når man har modtaget en Email på PC´eren.

Ja, hvis get2net tilbyder videresending af mails, men det mener jeg
ikke de gør.

Prøv at kigge på deres hjemmeside eller ring evt. til deres support.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.
Bruger din udgave af Outlook Express Sv: i svar?
Så ser en stor del af gruppens brugere ikke dit svar.
Rettelse kan hentes på http://home.chello.no/bmork/oefix.exe

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-04-01 23:37

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> writes:

> Ja, hvis get2net tilbyder videresending af mails, men det mener jeg
> ikke de gør.

Det gør de, for jeg videresender da mails fra en Get2net-adresse.
Det er lang tid siden jeg satte det på, så jeg kan ikke lige huske
hvor det var man gjorde det, men jeg vil tro man kan finde det et
eller andet sted på http://support.get2net.dk.

--
Jacob
With enough free beer, free speech should come naturally.

Kommentar
Fra : Luctatic

Dato : 19-04-01 10:33

Ellers ved jeg at WorldOnline gør det. Men du er sikkert ikke interreseret i at skifte udbyder.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-04-01 23:08

Cybercity tilbyder den service
Den er bare ret irreterende, hvis man modtager meget spam ( taler af
bitter erfaring )

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> writes:
>
> > Ja, hvis get2net tilbyder videresending af mails, men det mener jeg
> > ikke de gør.
>
> Det gør de, for jeg videresender da mails fra en Get2net-adresse.
> Det er lang tid siden jeg satte det på, så jeg kan ikke lige huske
> hvor det var man gjorde det, men jeg vil tro man kan finde det et
> eller andet sted på http://support.get2net.dk.
>
> --
> Jacob
> With enough free beer, free speech should come naturally.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-04-01 17:24

MartinY <nospam@dk.dk> writes:

> Cybercity tilbyder den service

Ja, men nu bruger manden Get2net som udbyder, og så hjælper det ikke ret
meget hvad CyberCity tilbyder.

I øvrigt ville det være rart hvis du læste
<URL: http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>, da det så ville være
lettere at se hvad du svarer på.

--
Jacob
Connection reset by little mexican guy with cable cutters.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-04-01 08:02

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote in message
news:m31yqm9q6o.fsf@paven.bunk.cc...
> Ja, men nu bruger manden Get2net som udbyder, og så hjælper det ikke ret
> meget hvad CyberCity tilbyder.

Nææ, men hvis manden smuttede ind på G2N's supportsider, vil han på
http://www.get2net.dk/get2net/plsql/PackageSupport.PageSupportMain?i_Functio
n=EXPANDTOPIC&i_ID=199

Finde ud af at man kan administrere sin postkasse, også med forward til
mobilos. Men ja pisseirriterende når det bare er spam man modtager, som man
jo ofte gør hos G2N.

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-04-01 11:16

Bjarke Andersen <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote:

> Finde ud af at man kan administrere sin postkasse, også med forward til
> mobilos. Men ja pisseirriterende når det bare er spam man modtager, som man
> jo ofte gør hos G2N.

Mener du man modtager mere spam hos Get2net end hos andre udbydere?

/jan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-04-01 11:34

"Jan Chrillesen" <chrille@isa.dknet.dk> wrote in message
news:9c0vd0$5au$1@news.inet.tele.dk...
> Bjarke Andersen <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote:
> Mener du man modtager mere spam hos Get2net end hos andre udbydere?

Jeg ved ikke hvad jeg skal bygge min påstand på at jeg nu har haft 4 forsk.
udbydere hvor jeg var lige aktiv på nettet, og på Get2Net er den eneste hvor
der af sjov grund hver dag flyver 10 mails fra Asien med uforstående
hieroglyffer ind. Dog kan jeg forstå at nogen af dem gerne vil sælge mig
lidt porni, Playstation 2 og MCSE certificering.

Så min påstånd lyder måske på at Get2Net eller anden part har solgt
Get2Net's emaildatabase.

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-04-01 11:46

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
news:9c10bq$rkg$1@news.inet.tele.dk...
> Så min påstånd lyder måske på at Get2Net eller anden part har solgt
> Get2Net's emaildatabase.

Tvivler på at det er Get2Net der har skudt sig selv i foden på den måde.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-04-01 23:20

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote Mon, 23 Apr 2001
12:34:29 +0200 :

>Så min påstånd lyder måske på at Get2Net eller anden part har solgt
>Get2Net's emaildatabase.

Det er en lidt voldsom påstand, har du nogle beviser i den retning ?

Jeg tror ikke at en seriøs ISP kunne finde på den slags, og jeg
regner Get2Net/Uni2 for at være seriøs.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
- Ny på usenet ? start eventuelt på http://www.usenet.dk/
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-04-01 06:22

"Morten Kjaer Nielsen" <spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> wrote in message
news:6ja9et8b2qa6v0hc3u0459peds66uirhrc@news.worldonline.dk...
> Det er en lidt voldsom påstand, har du nogle beviser i den retning ?

Jeg ved det, men som sagt tidligere, min aktivitet har næsten været den
samme på nettet i 5 år, og det er kun ved G2N jeg har oplevet, at jeg får
henkastet Asiatisk spam i hovedet, helt ukontrolleret.

Men teorier findes der mange af.

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-04-01 07:07

Hej "Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk>

>Jeg ved det, men som sagt tidligere, min aktivitet har næsten været den
>samme på nettet i 5 år, og det er kun ved G2N jeg har oplevet, at jeg får
>henkastet Asiatisk spam i hovedet, helt ukontrolleret.

Måske fordi det tager tid før e-mail adresser kommer i omløb? Måske
fordi SPAM har taget til?`

Jeg bruger ikke get2net og jeg får også noget der ligner 10 spam-mails
fra asien om dagen. De er heldigvis let genkendelige, så det tager
ikke ret meget energi at slette dem ulæste.

>Men teorier findes der mange af.

Det er naturligvis møgirriterende, men hvis ikke du har andet belæg
end at du får mere spam, bør du være varsom med at beskylde firmaer
for uetisk forretningsmoral.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-04-01 11:51

"Lars Kim Lund" <larskim@mail.com> skrev i en meddelelse
news:tp5aetsa4ruh40ph1r5kkmmv2k65fclfc1@news.tele.dk...
> De er heldigvis let genkendelige, så det tager
> ikke ret meget energi at slette dem ulæste.

En skam de ikke er letgenkendelige for filtre

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet

Accepteret svar
Fra : Capion

Modtaget 20 point
Dato : 30-04-01 17:59

Drop alt det tjavs og bank din side op på eget webhotel. Det er faktisk ikke SÅ dyrt.
Check her : http://azero.dk/default.asp?partner=capion.dk
Et sted jeg varmt kan anbefale *S* (OK vi ér også partnere..men det ER altså noget andet end de andre steder..kig selv..dét koster ikke noget.)
Med venlig hilsen
René Capion
Webmaster@Capion.dk
www.Capion.dk