/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Geninstallere modem
Fra : gnilbo
Vist : 458 gange
40 point
Dato : 07-10-03 11:57

Jeg har lige købt ny PC, og ved en fejl er jeg kommet til at afinstallere modem'et. Hvordan får jeg det geninstalleret. Så vidt jeg kan se, kan Windows XP ikke finde noget modem, når jeg sætter den til det. Jeg har en CD-ROM med drivere på. Hvad gør jeg? vh Gnilbo

Accepteret svar
Fra : lillemig

Modtaget 40 point
Dato : 07-10-03 13:47

Sørg i hvert fald for at det ER fjernet i kontrolpanel. Sluk PC og fjern modem. Genstart og sluk PCen igen og sæt så modem ind igen, mon så ikke den finder det? Ellers er det vel også mulighed for manuelt at installere hardware, når nu du ved hvad du har.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 07-10-03 13:48

Sørg i hvert fald for at det ER fjernet i kontrolpanel (enhedshåndtering).
Sluk PC og fjern modem. Genstart og sluk PCen igen og sæt så modem ind igen, mon så ikke den finder det? Ellers er det vel også mulighed for manuelt at installere hardware, når nu du ved hvad du har.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 07-10-03 13:49

Sørg i hvert fald for at det ER fjernet i kontrolpanel (enhedshåndtering).
Sluk PC og fjern modem. Genstart og sluk PCen igen og sæt så modem ind igen, mon så ikke den finder det? Ellers er det vel også mulighed for manuelt at installere hardware, når nu du ved hvad du har.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 07-10-03 13:53

Pis med kandu, man tror s'gu ikke kommentar ER sendt nå der er gåer 1 minut+ og taster igen, død syg site

Kommentar
Fra : gnilbo

Dato : 07-10-03 14:28

Det vil jeg prøve. Tak!

Godkendelse af svar
Fra : gnilbo

Dato : 08-10-03 15:41

Tak for svaret lillemig.

Kommentar
Fra : Alfemalfe

Dato : 17-01-04 01:56

Jeg har lige købt et minivigor isdn modem og installeret på min medion PC 3.0 maskine fra Aldi.
Men når jeg har været på nettet og vil afbryde forbindelsen fryser min mus hvergang. Kan nogle hjælpe med en løsning vil jeg være taknemmelig.