/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Ekstern harddisk med firewire og USB
Fra : dreyer
Vist : 359 gange
67 point
Dato : 03-10-03 14:26

Hej!
Jeg er på udkig efter en ekstern harddisk med firewire og USB 2.0. Den skal være stabil og minimum 80 GB. Ud over det er der ingen særlige krav - selvom det jo altid er rart hvis den er lille og lydløs...
Men hvad skal jeg vælge? Hvor for jeg mest kvalitet for pengene?

Kan man nøjes med at købe controlleren og så selv levere harddisken?

Hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : Schokker

Dato : 03-10-03 14:45

hvis jeg var dig ville jeg nok købe den hos www.prc-data.dk alt deres er kvali og det virker. og hvis det så ikke virker for du nyt uden overhovedet at betale noget :D

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-10-03 16:49

Du kan også prøve her, jeg har lige i dag set en sådan box som du søger, i et af derres tilbudsblade. Jeg kan ikke huske prisen.
http://www.zitech.dk
Emesen.

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 03-10-03 18:30

Det er muligt at købe delene hver for sig, se hos www.danbit.dk.

Men det er som regel billigere at købe tingene samlet.

mvh. Per

Accepteret svar
Fra : white_angel

Modtaget 67 point
Dato : 09-11-03 17:48

Der er mange forskellige måder at lave den på jeg selv købte en skuffe til bærbar hardiske og så satte jeg en sådan i det giver dig en flot lille læker sag. Jeg kan anbefale at du kontakter CEAR Intelligent Computing. tlf 25622584

Godkendelse af svar
Fra : dreyer

Dato : 21-09-04 23:18

Det endte med at jeg købte en Maxtor OneTouch 7000 (250 GB). Virker glimrende og siger ikke særlig meget.
Til gengældt kom jeg til at købe en ekstern USB-ting til mit DVD-drev, hvilket også virker fint.
En god ting hvis man er på farten nu og da.

Hilsen
Dreyer