/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Sådan skal den baberes.
Fra : adam
Vist : 834 gange
1 point
Dato : 02-10-03 09:03

En soldat, som var udstationeret i Libanon, fik et brev fra sin kæreste i Molde. Hun skrev som følger:

Kære Morten
Jeg må desværre ophøre vores forhold. Afstanden er alt for stor. Desuden har jeg været dig utro to gange, selv om det ikke betød noget for mig. Jeg føler ikke at dette er retfærdigt hverken overfor dig eller for mig selv. Kan du returnere billedet som jeg har sendt dig. Hilsen Mona.

Soldaten, som selvfølgelig syntes det var hårdt, spurgte så sine soldater kammerater om de ikke kunne gøre ham en lille tjeneste. Om han kunne få lov til at låne nogle billeder af kærester, kusiner etc.? Efter at soldater kammeraterne havde samlet en masse billeder sammen, 57 i alt, plukkede morten selvfølgelig kun billederne ud med de flotteste piger og skrev derefter et brev til Mona og puttede billederne i en konvolut.

Kære Mona

Jeg beklager men jeg kan ikke helt placere dig. Kan du ikke tage dit eget billede ud, og returnere resten. Pas godt på dig selv.

Hilsen
Morten

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-10-03 10:31

ja det kunne jo nok få hende på andre tanker...såen er vi jo indrettet, det vi ikke kan få...det vil vi have *GG*

Venligst
Sus

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 02-10-03 11:58

Den grinede jeg også af da jeg var lille, jeg fladt næsten ud af vuggen.

/Bofh

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-10-03 18:36

Bofh. Var det da din mor, som fik tilsendt alle disse billeder

Frida

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 02-10-03 21:54

Ja, men dit blev sendt tilbage ;)

/Bofh

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 03-10-03 08:00

Jeg syntes nu den var god og havde ikke hørt den før.

/ruder4

Kommentar
Fra : Rodam

Dato : 08-10-03 17:20

En jæger kommer ind på den lokale kro. Kromutter stopper ham med det samme da hun ser gøbben.
- "Nu er der vel ikke nogle bønner i løbet? Ja for sidste gang der kom en jæger ind sagde han: "Jeg giver en omgang"! og dunkede geværet i gulvet, hvorpå et skud gik af op i loftet, gennem gulvet og gennem seng og madrassen, hvor vores servetrice Marie lå".
- "Nej da", sagde jægeren. "Skete der noget"?
- "Ja. Præsten mistede 3 fingre".

Kommentar
Fra : x_tase

Dato : 08-10-03 23:28

Hvor kommer præsten ind i billedet her, har I ikke noget pli tilbage, ja jeg spørger bare.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-10-03 08:11

pli...????

Venligst
Mango

Kommentar
Fra : Rodam

Dato : 10-10-03 16:12

Det var en ung fyr, der kom forbi et værtshus, og han fik lige lyst til en øl.
Han faldt i snak med en ældre herre, og de snakkede om alt mellem himmel og jord. Efter et par øl kommer de ind på kvinder.
Den ældre mand: Jeg har ikke været sammen med en kvinde siden 1945!!
Fyren: Det er da ikke så slemt, klokken er da kun 21.30....

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 21-11-03 21:51

Det var hesten der kom ind til en slagter og spurgte
hva... har du nogen flødeboller ....
Det ved jeg ikke sagde slagteren, men jeg kan lige gå oven på og kigge....
slagteren gik oven på, tog sit jagtgevær og skød tre huller i fjernsynet ...
dernæst gik han ned til hesten igen og sagde at der desværre ikke var flere tilbage....
Hesten sagde ved du hvad det er også lige meget for jeg er på cykel............??????????????????????

Kommentar
Fra : chris112

Dato : 20-01-04 22:51

Knægten til farmand:" Jeg har kneppet farmor".
Farmand:"Du har for fanden da ikke kneppet farmor!!???"
Knægten:" Knepper du min mor knepper jeg din!!!
*************************************
To damer sidder og praler om deres gynækolog. Den ene:"Min er høj, flot, og har et glimt i øjet"
Den anden :" min har 2 fingre og Parkinson!!"
*************************************
Damen:" 700 kr. for den lille taske!!??, du må være gal!
Ekspedienten:" jamen den er lavet af pikskind, slikker du på den bliver det til en kuffert!!..
*************************************
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Kommentar
Fra : guess10

Dato : 29-02-04 22:15

En rigtig mand...?
Det er en, der når han kommer sent hjem efter at have været på vulkaner og væltet sig i godtøl -Slænger sig i sofaen - kalder konen ud fra soveværelset, peger på sit skridt, og siger: "Så er der slikkepind til mor"....
Når hun så er færdig kigger han ned på hende og siger: "Var jeg ikke god..?"

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-03-04 19:59

Lille Åge vågnede ved at der var lidt støj i soveværelset, han rejste sig op i tremmesengen, og så at far var kravlet over til mor. "Far hvad laver du i mors seng" spurgte lille Åge. "Du ved jo godt, at mor er bange for edderkopper , du forstår, der var kommet en i sengen hos mor, det er den jeg hjælper hende med at fange" Lille Åge spørger så "Har den snavsede fødder?" "Nej hvorfor tror du det" siger faderen. "Jeg hørte da mor sagde at du ikke måtte lade den gå på lagenet"
Valde.

Kommentar
Fra : Rodam

Dato : 22-03-04 12:18

En dag i skole. Læreren siger:
"Pga. lyset fra det store vindue sætter alle dem der bruger venstre hånd sig til højre, og dem der bruger højre hånd sætter sig til venstre". Peter rejser sig og spørger:
"Hvor skal os der får fisse så sidde"?

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 28-07-04 19:30

Da manden blev skabt fik han tyve års normalt sexliv.

Han var naturligvis skuffet. KUN 20 ÅR!
Tyren fik også tyve år, men den mente at ti år var rigeligt.
Så bad manden om at få tyrens overskydende ti år og fik dem.
Hanen fik også tyve år, men den mente også, at den kun havde brug for ti år, også her bad manden om de overskydende 10 år og fik dem.
Så kom ornen og den fik også sine tyve år, men som for de andre dyr var ti år nok for den, så her blev der ligeledes 10 år tilovers til manden.

Se det forklarer hvorfor vore dages mænd har tyve år med et normalt sexliv, ti år hvor de skal nedlægge alt hvad de ser, ti år hvor de galer op om deres bedrifter, og ti år hvor de er nogle gamle grise.
.....og uagtet hvor meget, han fortæller sin kone undervejs, hvor højt han elsker hende.
...........så boller HUN udenom.............!

Kommentar
Fra : HunSen

Dato : 25-11-04 23:44

Den var godtnok sort badass11

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-01-05 22:05

er der ingen der fortjener pointene?+