/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kender du Ram eller Ramses?
Fra : Jomfruhummerne
Vist : 284 gange
40 point
Dato : 01-10-03 13:54

Vi prøver lige at kaste snøren ud igen, i håb om at Ram2 hopper på krogen
Selv om vores Elskede Ofelia har fået det lidt bedre,efter opstilling af de to billeder vi have af ram2 på hendes fiskenatbord,og at alle ansatte på akvariet går og synger den der med Rollo&King-der står et billede af dig på mit bord.Vil vi gerne have hende helt op på gællerne,og det får vi kun hvis ramses melder sig og siger ja til drømmejobbet.
I stedet for at dumpe i vandet den ene gang efter den anden herinde
så kan du lige så godt være i vandet hele tiden os hos,og dermed gøre Ofelia glad,herinde på Kandu gør du jo ingen glade.Så vidt vi kan læse os frem til.

Får Ofelia nogensinde livsmodet tilbage igen?
Kommer Ram?eller har han en anden sild?
Vil du følge med
SÅ TUN IND HER
http://www.kandu.dk/dk/spg/23419

Personalet
Fra Døllefjellemusse akvariet.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-10-03 14:01

Fantastisk fantasi der lægges for dagen*GG*
MVH
Mango

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-10-03 14:05

Plat

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-10-03 14:35

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-10-03 14:35

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-10-03 14:54

>Halloooooo esbjerg igenigenigenigen.

Skriv til zonker@hihi.dk så skal jeg hjælpe dig (sisyfo-sopgave)

Mvh
Stalk

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-10-03 15:00

Ja, jeg kender Ram eller Ramses.
Han lider af galoperende selvovervurdering og skal helst
være i fokus hele tiden.

Så at du ikke kan finde ham, lyder godtnok utroligt.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-10-03 16:00

Hør nu her lille Frankenstein Jun.

Jeg vurderer ikke mig selv - Det har jeg folk til, og at de måske overvurderer... Tjaeeee - Hvad skal jeg sige? Kohbergs boller, så kan du osse følge med.

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-10-03 16:04

Ram2

Jeg ved godt, du sætter en ære i at være stillestående.
Det behøver jeg ikke have flere beviser på.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-10-03 17:08

... synes jeg!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 01-10-03 17:13

Nu til dette igen....men sikke en fantasi... men plat, hvad med at finde noget andet at gå op i!!!!! zz z Zz Zz

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-10-03 17:15

Gad vide om det er en slags papegøjesyge der hærger?

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 01-10-03 17:31

tja måske har du ret!!!!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-10-03 17:31

Huuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... nej det er en Kakaofugl
Der var lige en som lettede i morges fra vores styrbords side... så ganske vist
Og hvad er en kakaofugl? http://www.kandu.dk/dk/spg/16336 måske en afart af kakaosnimax fuglus minimus ifølge PowerRanger.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 01-10-03 18:26

Jeg kender ham osse, og synes bestemt at han er en ubehagelig herre
Meget uforskammet blander han sig i stort set alt-så jeg forstår ikke, at du overhovedet overvejer at byde stakkels Ofelia et fremtidigt liv med ham.

Venlig hilsen Carina
(skriver mit rigtige navn; da Ram2 har givet sin mening om mit nick.
Han kan ikke li det- og det ser ud som om det er bedst at have samme mening som ham)

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-10-03 22:07

>Carina.

Carina er et rigtig sødt navn.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 06-10-03 23:50

uhadada fedterøvens paradis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-03 10:47

Rellom -> Jeg finder mig ikke i, nogen skulle mene ram2 har større primadonna nykker end jeg

JEG har nemlig noget at ha' det i

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-03 11:14

blyb er da pænere end Carina
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-03 11:44

Hva' søren nettepest, kommer du også her ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-03 11:51

Elementært - molokyle - det er jordens tiltrækningskraft.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-03 12:30

Nåeehhh... han trænger til at blive jordet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-11-03 12:40

haiiii yaaaaahhh hak..sådan!!!

Mango

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-03 12:48

mango godt gået, men jeg plejer nu at bruge en ledning til at jorde med. Man forbinder den ene ende til et varmerør og den anden ende til det der skal jordes. Så udlignes spændingen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-03 13:02

Ja bare du ikke jorder din comp. på denne måde for så sker der tæring på rørsystemet. I øvrigt er det nok at udligne mellem computerdele med jordledninger, men ikke til instalationsjord.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-03 13:41

emesen -> Ih altså du tænker da også kun i comp.er. Nej.. kunne da ikke drømme om at udsætte min puter for den slags

Det var et trik jeg brugte i gamle dage, da der fandtes spritduplikatorer. ( Du er gammel nok til at kende dem )
For at eleminere den statiske elekticitet og derved minimere brandfaren.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-11-03 13:56

Du mener de nymodens sprittrykkerimaskiner - næ må vi så be' om de gode gamle fluesmækkere.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-03 14:06

Hva' dælen er en fluesmækker? Jeg troede fluesmækkere var noget med DanKort og det er da ikke ret gammelt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-11-03 14:16

Den virker lidt i princippet som en dankort-fluesmækker.
Man sætter et metalkort i maskinen, ruller tryksværte hendover og vipper ned på noget papir.
Flere steder i udlandet bruges den til at trykke visit-kort med. Det giver en slags dybtryk. Findes både som manuel- og el-udgave.
Måske hedder dankort-maskinen en fluesmækker fordi den ligner.
Eyvind.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-11-03 14:27

Sig mig kommer i ikke lidt langt fra emnet...fra jiujutsi..eller hva det hedder *GG* til fluesmækkere jaahh oki..en hvis lighed!!

Om ikke andet MOLO, kan du jo altid komme ind på fisk, det er jo ligesom det tråden hanler om ikke? *GG*
Sus

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-11-03 14:34

Ofelia har da brug for et visit-kort til alle sine bejlere.
Og jeg er helt sikker på at hun kunne tænke sig en smækker flue -uhm
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-03 14:35

mango -> ram2 er velbevandret i aflivning af guldfisk. Gad vide om ram2 har fundet en partner til dyret? ..eller om staklen pjasker ensom rundt i sin vandtank med plastik jungle og drømmer om at 'finne' den rette?

..og tak fordi du ledte mig tilbage på sporet %.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-03 14:36

Hovsa..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-03 14:39

Fluefiskeri er for mænd med løse håndled. Her taler vi BigGame. Sprutter, se det er noget der fanger.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-11-03 14:42

Ingen årsag Molo ...sku der være en anden gang må du endelig sige til...i skullers ellers lige nyde mig nu: Hårpakning (ligner en høstak) og muddermaske..skøøøønt syn, så er det man beder til at der ikke kommer uventede gæster*LOL*

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-03 15:17

mango -> Kan se det for mig... men er Halloween ikke slut nu ?

Her, du kan få en saltfisk >»))){*>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-11-03 15:24

Niks Halloween er ikke slut endnu, det mener min søn ihvertilfælde ikke, han ælsker højtider og fester..han er 13 nu, men da han var 3 år, startede han med at jule allerede i september..og blev ved til hen i marts *GG* Det er da heldigvis gået over...det er sgu da nok at butikkerne begynder i okt. synes jeg!!

Men nu er jeg smuk...Håret skinner og min hud er som babyhud..tra la la la

- og jeg ved ikke om du husker det? jeg er jo ex-ryger nu!!! og bliver smukkere og smukkere for hver dag der går *GG*

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-03 13:30

Ok mango, betragt saltfisken som et (nikotin-) plaster på såret.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-11-03 22:46

Tark Molo...jeg har jo så brugt tyggegummi..igår spiste jeg 1 stk-og idag >INGENTING> tadaaa!! Er jeg ikke dygtig? *GG*

Men tak for fisken, dejligt sådan med gaver

Venligst Sus

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 22-03-04 20:40

jeg slipper skud når jeg flipper ud!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 11:10

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>