/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Diagrammer/tegninger af DM50
Fra : Kenny_Nickelmann
Vist : 2349 gange
150 point
Dato : 28-09-03 23:16

Hejsa
Jeg er ved at restaurere en Suzuki Samurai DM50, men blev forundret over hvor svært det var at finde en side med diagrammer over knallerten, så hvis der er nogen der kender en side, eller kender nogen der har nogle sådanne, må i meget gerne skrive det her.

Det såkaldte el-diagram i Thansens katalog, er ikke angivet med de rigtige symboler og mangler beskrivelse af dem der er.

Jeg er specielt interesseret i råd ang. koblingen, da den giver et ryk på trods af at jeg slipper koblingen langsomt.

Please hjælp mig!!!

Kenny
(en stol er en stol, og en spade er ikke en skovl)

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 150 point
Dato : 07-10-03 17:52

Jeg vil tro at du kan få en reperationshåndbog på biblioteket, eller de skaffer den, prøv at ring til dem.
Ellers må du til en forhandler og spørge om du kan få en kopi.
http://members.tripod.com/~knallert/samurai.html
http://www.bikepics.com/suzuki/dM50/
http://users.cybercity.dk/~bbe8722/tuningstricks.htm

VH palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Kenny_Nickelmann

Dato : 03-11-03 00:21

Tak for svaret pallebhansen.
Undskyld at der gik nogen tid, men jeg fandt en KOMPLET service manual til den på det lokale bibliotek. Desværre (eller helddigvis) fik jeg et bedre tilbud om en scooter(dvs. min far ville låne mig penge til en scooter):D Så nu er jeg på udkig efter en, men først skal Puch'en sælges...

Kommentar
Fra : cloud

Dato : 11-05-05 20:17

hey kenny....
hmm..har du stadigvæk den manuel??
hvis ja så gad du tag nogle kopier om koblingen om hvordan man samler den*??
for har en og koblingen der er skilt ...og kan fandme ike samle den...
har tjekket nettet, biblioteket...venner....jaah...er fandme desperat man..hehe..
så svar lige på det ! !

Kommentar
Fra : TRex.the.man

Dato : 24-05-05 01:07

Hey Hey, cloud

Jeg ved lige 100% hvordan du samler en kobling korrekt på en Samurai. Ring til mig på 61337061 hvis du vil vide mere... har også alt i dele det sådan en satan

Kommentar
Fra : cloud

Dato : 27-05-05 21:39

hey....har så osse fået fat i manuellen....har så osse copieret det hele på com...
men tak du...;)