/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
Midlertidigt samvær
Fra : nordsted
Vist : 689 gange
44 point
Dato : 28-09-03 19:12

Hvordan kommer jeg vider?
Jeg har fået den fulde forældremyndighed, ved østerlandsret oktober 2002 over to børn.
Pt. er der en midlertidig samværsresolution, ( 5-9 ordning ) som har været i kraft siden Juli 2000. Vi føler at vi er kommet i klemme, idet at statsamtet formentligt tager faderens parti. Og vi føler at statsamtet trækker sagen i langdrag, og ikke vil komme med en endelig afgørelse om samvær.

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 54 point
Dato : 28-09-03 19:35

Prøv at gå til dette link og søg på midlertidig samvær
http://www.familieadvokaten.dk

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-09-03 20:38

Det er faktisk lidt svært at hjælpe, da oplysningerne er mangelfulde.
Kan du ikke uddybe lidt??
mener ikke du skal uddybe evt. problemer, men derimod hvad du mener med, at statsamtet trækker sagen i langdrag?? Jeg går som en selvfølge ud fra, at når du skriver I betyder(du og en ny partner/ eller børn), ikke ønsker samvær i samme udstrækning som faderen...Er det korrekt opfattet?

Mvh
Frida

Kommentar
Fra : nordsted

Dato : 29-09-03 14:13

Det er hvor lang tid (år) statamtet må køre sage?
Ind til de vil give en afgørsel.
Hvad vil du vide?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-09-03 16:09

Hvis det er sp. om hvor lang tid statsamtet kan trække jeres sag i langdrag du er interesseret i, vil jeg anbefale dig, at klikke på føromtalte link,- og ad den vej stille dit sp. til en advokat.

Frida

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 29-09-03 19:29

Hvis du fik den fulde forældremyndighed for snart et år siden i Østre Landsret er der vel ikke så meget at rafle om???

Din advokat i sagen må vel kunne tage sagen op i Statsamtet -- sådanne sager bør ikke tage flere måneder når den endelige afgørelse er afsagt...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-09-03 22:34

nordsted
Tager du fis på os eller hvá.
Du forøger point for at få svar, men hvad er det egentlig du vil have svar på???

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-09-03 22:34

nordsted
Tager du fis på os eller hvá.
Du forøger point for at få svar, men hvad er det egentlig du vil have svar på???

Frida

Godkendelse af svar
Fra : nordsted

Dato : 26-10-03 16:01

Tak for svaret fridaflip.