/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Cybercity Cisco 677 Erased!!
Fra : theking20000
Vist : 380 gange
100 point
Dato : 26-09-03 14:07

Jeg kom i går til at erase min nye router fra Cybercity
Dette gjorde jeg, fordi jeg netop havde fået åbnet min linie. Jeg gik ind på adsl.cybercity.dk og modtog beskeden at serveren ikke var klar til at konfigurerer min router endnu og jeg modtog min IP-adresse.....
OK... tænkte jeg, "Manuel konfigurering", som jeg havde læst inde på Cybercity's hjemmeside, det må være det der skal til.
Efter jeg skrev "reboot" efter erase har jeg ikke haft forbindelse til routeren... Simpelhen ingen forbindelse med Management kabel.... Kan nogen hjælpe???

Kommentar
Fra : me67

Dato : 26-09-03 15:11

Hej King...

Login på router:
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/cisco_677/login/

Manuel installation:
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/cisco_677/manuel_installation/

Håber det hjælper dig lidt på vej.

Venligst Michael alias Me67

Accepteret svar
Fra : Per.Frederiksen

Modtaget 110 point
Dato : 26-09-03 15:56

Hos Tiscali, findes der et værktøj som kan gendanne en crashed Cisco 677 se på: http://www.tiscali.dk/help/adslplus/connection/article.jsp?content=104572

Om det er en god idé at benytte denne gendannelse på en router som skal køre mod CyberCity, det ved jeg ikke, men uden forbindelse på management kablet, så har du jo godt nok et problem.

Da du erase'd og reboot'ede havde du da forbindelse via Management Kablet, eller en telnet forbindelse vi nettet?

Jeg mener bare, er du sikker på at dit terminal program er sat korrekt, så det kan tale med routeren via Management Kablet.
Hvis det var måden du havde kommunikation med din router sidste gang, så er det ikke dit terminal program der er problemet. Og så mener jeg ikke at du har noget at tabe ved at forsøge programmet fra Tiscali.

"Risikoen" er jo at du kan få fat i din router igen, og undgår at sende den til reperation for at få gen-installeret routerens OS.
Har du først fat i terminal programmet på din router, så vil alle parametre som passer til CyberCity jo kunne genstilles.

mvh. Per

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 26-09-03 16:56

Hej til "theking2000" Ring til cyb.city tekn support på tlf. 70101109, så er jeg sikker på at de hjælper dig -men hav tålmodighed der er helt sikkert Kø !! hilsen 1003 jeppe

Godkendelse af svar
Fra : theking20000

Dato : 02-10-03 12:44

Tak for svaret Per.Frederiksen.
Routeren blev ombyttet ved Cybercity u.b.! Jeg tror altså routeren var defekt, for jeg slet ikke komme i forbindelse med den. Jeg havde flere "kvalificeret" hjælpere til at kigge på den... Dog uden held. Jeg har modtaget et Zyxel 650 i stedet og nu kører det! Tak for jeres kvalificerede bud, hvad der kunne gøres!

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 02-10-03 13:09

Selv tak. Glad for at du fik det til at virke til slut.

mvh. Per