/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
Opkaldsproblemer XP
Fra : food_life
Vist : 667 gange
95 point
Dato : 31-01-02 10:13

Opkaldsproblemer XP

Kørte tidligere Win 2000 – nu skiftet til XP, og i den forbindelse synes jeg, at der er opstået opkaldsproblemer forstået på den måde:
Ca. hver 3. gang jeg kalder op får jeg ikke forbindelse, maskinen ser ud som den checker password osv; men kommer ikke videre ! Det har jeg aldrig oplevet med Win 2000, til orientering er det en ISDN forbindelse jeg har. Har du et godt råd?

Kommentar
Fra : MikeTheBike

Dato : 09-05-02 12:09

Opkaldsproblemer?
Jeg har det på samme måde, dog er jeg gjort bekendt med, at min ISDN linie IKKE er kompatibel med XP. Jeg kører med TDC's modem (Jensen ISDN data easy)Hvor kan jeg opgradere drivers? Eller findes der overhovedet muligheder for at opgradere til XP.
Der er flere programmer som ikke kører under XP bl.a photo redigeringsprogrammet Camedia suite. Håber på en snarlig løsning.

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 09-05-02 18:07

Jeg kører med DIVA T/A IDSN Modem!

Kommentar
Fra : MikeTheBike

Dato : 10-05-02 12:21

Hej food_life
Ja, nu har jeg så prøvet igen, det er stadig ikke lykkedes, at kunne koble på nettet.
Jeg har downloaded nye driver fra Jensen, men det fungerer ikke!
Er nu blevet enig med mig selv om at droppe XP, Millenium kører jo udmærket.

Kommentar
Fra : Crucifix

Dato : 26-06-02 11:21

MiketheBike--> Lidt bitter når nu du har givet 2000kr for WIN XP og så dropper du det bare :)

jeg har også set et ISDN modem der ikke kunne sammen med XP, men jeg DL bare en fil til ham, erstattede den med den han havde på comp og næste gang vi startede modemopsætningen opgraderede den selv til v2.6 (istedet for v2.2). Efter det virker modemmet perfekt.

Inde på deres hjemmeside fandt jeg en "download wizard" hvorefter man svarer på nogle spørgsmål, og vupti.. et stk. fil.
Det var hverken en exe-fil eller zip eller noget, men jeg søgte hans komputer igennem og erstattede den fil der lå i forvejen.

Held og lykke!

Kommentar
Fra : hcl1

Dato : 28-08-02 00:50

Hvor bliver Mini Vigoren af i alt det her, Den kører agså fint i XP... (bare den bliver installeret korekt vel og mærke) :))

Accepteret svar
Fra : Hartless

Modtaget 95 point
Dato : 12-10-02 16:11

opdater først din Firmware til v2.2 derefter til v2.6
Og husk du kan ikke bruge T/A programmet derefter, det hele kommer til at foregå via Modeminstillingerne i XP, og et godt råd ville være, få fat i NTab boksen, da du godt kan få en del problemer med Eicon Diva T/A og XP.. Så få fingerne i en NTab boks hos TDC. så din telefoni kommer til at køre uafhengelig af resten så er det ikke et problem med WINXP.