/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan sletter jeg min profil?
Fra : phil
Vist : 390 gange
200 point
Dato : 23-09-03 12:35

Hej,

kan ikke finde nogle steder i menuen, hvor jeg kan slette min profil.
Kan nogle hjælpe?

Mvh.
Phil-

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-09-03 12:38

Ja - du kan ikke slette din profil, kun den tekst du evt. har skrevet om dig selv
Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 23-09-03 12:39

Hej

Jamen, det kan man heller ikke. Mig bekendt er det eneste man kan gøre, at skrive en mail til Kandu og bede dem om at slette dig - og så håbe på at de vil gøre det. Men du kan jo også bare lade være med at bruge din profil. Af ren og skær nysgerrighed - hvorfor vil du slette din profil???

Med venlig hilsen Ruder4

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-09-03 12:40

Så skal du have fat i kandu-drengene og spørge om de vil "Zonke" dig.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-09-03 20:39

>3773.

[citat]
Zonke dig
[/code]

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 23-09-03 20:45

Hej Phil

I billedet med din profil er der øverst et punkt der "rediger" og derfra kan du rette alt det du ønsker. Men slette/lukke den helt kan du ikke. Udmeldelse foregår ved at du ikke besøger kandu.dk mere og så er den pot ude.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-09-03 21:06

Hejsa phil

Man kan ikke slette sin profil herinde.

Men du kan oprette en ny
Og så på den måde have 2
Det er fuldt lovlig
Bare der ikke snydes indbyrdes imellem disse
Vedr: point

Mvh Brian

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-09-03 08:24

-> Ram, hedder det ikke sådan?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-09-03 21:39

>3773.

Jo det gør det vel - havde bare ikke lige tænkt over det. (Zonke dig)

Møg irriterende vi ikke får mails fra Kandu - derfor den sene kommentar.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-09-03 16:06

Yearh, det er rimelig træls. Det tager en helvedes tid at følge bare lidt med. Hvorfor faen reagerer de der kandu-folk heller ikke og forklarer sig?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 30-09-03 10:49

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så ACCEPTER venligst den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.

Venlig hilsen fra ibasa
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 05-10-03 17:54

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg. Det gentager den opfordring der ligger i det første standardindlæg. Såfremt du finder denne henvendelse fornærmende, eller på anden måde føler dig trådt over tæerne, bedes du blot læse dette som en opfordring til at følge uskrevne som skrevne regler.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, også i Cyberspace at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.

Venlig hilsen fra ibasa
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 15:18

Pihl er du ikke med os længere. Som Søren siger, ville det være dejligt at få lukket spørgsmålet.

Kommentar
Fra : DanskUnlock.dk

Dato : 09-10-03 15:28

Hej,

så er jeg her igen. Tak for svarene.
Min profil er vist nu blevet slettet.

Tak for hjælpen.
Jeg kan vist ikke lukke spørgsmålet, da jeg ikke længere kan logge ind med den tidligere profil.

Mvh.
Berthel

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 15:38

Nå, hvordan søren kunne du så se at der kom indlæg? Abonnerer du på alle dine gamle aboneringer? Fik du kandu til at slette dig? Har du prøvet at logge dig på med Pihl?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-10-03 15:50

Godt spørgsmål der nok kunne kræve en forklaring Der er sikkert en rigtig fornuftig en.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 15:58

Ja ikke?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-10-03 18:57

Jeg tvivler, men man skal jo aldrig sige ALDRIG.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-10-03 19:29

Man kan da altid gå ind under vis alle emner-og så klikke på kandu,som det her spørgsmål er stillet i Og på den måde finde sit eget spørgsmål,og det er sikker den måde som nu DanskUnlock.dk har gjort IKK

http://www.kandu.dk/dk/emne/20605/AFV/1_0/BES/1_0/TIP/1_0/UBS/2_0/NG/1_0#UBS

Mvh Brian

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 19:34

Tror det ikke Brian, Dk-unlock svare 10min efter at jeg har dumpet til Pihl's tråd. Før det skal du flere dage tilbage for at finde Søren's standard-indlæg. Det var da et svært sammentræf.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-10-03 20:12

Satan og helvede. sidder lige og laver dette årtusinds bedste indlæg og så fleiner l*rtet Det værste er det ikke er til at huske. Jeg tror meget på, at der sker skal ske, men det her er for meget "sammenrend" af tilfældigheder. Så spørgsmålet kommer nok til at stå åbent til evig tid. Amen
Sren i Rslilde

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-10-03 16:46

"Fleiner", Søren?????? Er det lokal dialekt?

Vi mangler stadig et par svar Pihl/unlock

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 10-10-03 17:09

Hej 3773 Gav
Om det er en lokal dialekt ? Det ved jeg ikke og har i øvrigt aldrig spekuleret over det, så det kan da godt være. Hmm, "Fleiner" bliver brugt en del, når noget flipper ud og ikke virker som det skal. På personer når en sag får et menneske til at gå agurk.

Hvor mon ham der phil alias unlock bliver af.
Det bliver nok, som sagt før, stående åbent til evig tid og kræver en masse plads og tid at "slæbe" rundt på.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-10-03 17:12

Yes, sur røv.

Kan du have en god week-end!

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 10-10-03 17:16

Tak i lige måde. Pas på blodtrykket.

Søren i Roskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-10-03 17:25

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg nummer 1.
Indlægget kommer efter gennemgang af mine åbne enkeltstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det / de spørgsmål jer er involveret i.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene / kommentarerne var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.
(over hver kommentarboks, i højre side, er der en ”knast” der hedder accepter som svar. Det er den der skal bruges.)

Venlig hilsen fra ibasa
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-11-03 21:28

Hej kandu.dk spørger Phil alias DanskUnlock
Her kommer et ibasa standardindlæg nummer 3.
Indlægget kommer efter gennemgang af mine åbne enkeltstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det / de spørgsmål jer er involveret i.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Din sidste reaktion daterer sig tilbage til 09-10-03 kl.15.28 så kommentarskriverne må gå ud fra dit problem er løst eller du har opgivet at få det løst ved hjælp af kandu.dk og spørgsmålet derfor kan lukkes.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.
(over hver kommentarboks, i højre side, er der en ”knast” der hedder accepter som svar. Det er den der skal bruges.) I øvrigt er det her vel en rigtig god reklame for dig

Venlig hilsen fra ibasa
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 05-11-03 21:52

ibasa slutindlæg
Hvad i himlens navn stiller man op med et menneske, der på trods af opfordringer er fuldstændig ligeglad med almindelig god opførsel. En personage, der vel dybest set, er det ypperste over, hvad egoisme, manglende respekt for andre og selvtilstrækkelighed kan præstere. Åhh, vel alligevel ikke med hensyn til selvtilstrækkelighed. Selvtilstrækkeligheden krakelerer og får ridser i lakken, når det viser sig være nødvendigt at spørge andre om noget. Det værste er, at spørger bare modtager og formodentligt bruger svarene, uden så meget som at aflevere en matadorpenge erkendtlighed til den der har hjulpet, eller i det mindste et verbalt indlæg eller kommentar. Det er nok under en rigtig egoists værdighed.
Blæse være med der er nogen der har brugt tid, energi og fantasi på at fremskaffe en mulig løsning.

Bare jeg, verdens midtpunkt, får det jeg skal bruge, så sk*de være med alle andre. Det må være din tankegang.

Man har da lov at håbe der er mere styr på tingene hos http://www.danskunlock.dk/

Selvfølgelig kan jeg kun give min egen personlige mening tilkende, men jeg håber for dig, du er i stand til at klare alle situationer selv, for her får du nok svært ved at hente nogen hjælp, i hvert fald, hvis jeg kunne bestemme.

Tak for denne gang hr.PHIL & Unlock(Berthel)

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-11-03 22:04

Dette er en prøve for at få opklaret spørgsmålet i denne tråd
http://www.kandu.dk/dk/spg/26684

// Toupie

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-02-04 12:41

???????