/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Grossist af Blanke CD'er DVD'er
Fra : Daninino
Vist : 361 gange
20 point
Dato : 20-09-03 12:00

Hejsa

Jeg ved ikke om det er den rigtige kategori jeg skriver det i, men vidste ikke hvor jeg ellers skulle skrive det.

Jeg tænker på at starte et webbaseret firma der sælger Blanke DVD og CD skiver, men hvor kan man købe blanke CD & DVD skiver Engros.

Jeg har søgt på nettet men kan ikke finde nogen

Hilsen
Daninino :D

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 20-09-03 12:22
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 20-09-03 12:30
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 20-09-03 12:31

http://www.busytrade.com ser det ud til at man kan finde firme/fabrik oplysninger uden først at skulle tilmelde sig

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 20-09-03 12:41

Husk at du skal tilmeldes copy-dan
Alle importører og producenter af blanke medier skal tilmelde sig COPY-DAN Båndkopi.

Som importør/producent kan du sælge blanke medier både med og uden vederlag. Hvis du sælger til en kunde, som ikke har en aftale med Båndkopi , skal du sælge med vederlag. Hvis du sælger til en kunde, som har en aftale med Båndkopi , kan du sælge uden vederlag. Du kan benytte vores søgefunktion for at finde ud af om din kunde er tilmeldt COPY-DAN.

Når du tilmelder dig modtager du et godkendelsesbevis og nogle opgørelser. Hver måned skal du sende en opgørelse til os, hvor du angiver hvad du har solgt både med og uden vederlag. Hvis du har solgt blanke medier med vederlag modtager du efterfølgende en faktura. På denne måde indbetaler du det vederlag, du har modtaget fra dine kunder.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 20-09-03 12:41

Her: http://www.copydan.dk/cm386.asp?d=1 kan du læse mere

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 20-09-03 12:43

http://www.infogateindia.com er en sælger/fabrik