/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
skærmbilledet "hopper" ved gamle spil
Fra : trampolin
Vist : 404 gange
20 point
Dato : 19-09-03 22:33

Jeg har lige downloadet The Manager, som jeg har længtes efter lige siden jeg skiftede amigaen ud med pc'en...
Nu har jeg så bare det problem, at når jeg går ind i spillet, hopper mit skærmbillede, altså lidt ligesom rulletekster... det kører op og kommer så frem fra bunden af igen... Jeg har prøvet at ændre opløsning m.m. men problemet er stadig der... Nogen der har nogen forslag??

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 19-09-03 22:42

Hvis du kører XP:

Lav en genvej til spillet, højreklik på denne og vælg egenskaber. Under et af fanebladene kan du vælge forskellige indstillinger, det virker måske.

/Bofh

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-10-03 10:46

Lyder som om der grafikkort problemer. Din skærm opdateres ikke hurtigt nok.
Men da vi ikke ved hvad styresystem, processor, ol. du har kan vi ikke vejlede dig helt.

ellebye

Kommentar
Fra : Allbrain

Dato : 19-11-03 02:23

Prøv at sætte din skærmindstilling til 256 farver, det sku fixe det der...

Også skal man ofte ha en emulator til de gamle klassikere(Spillet er ofte i lyn hastighed!), men de kan hentes over det hele gratis...håber det hjalp