/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Suzuki K50 tun!! Please hjælp!!
Fra : jenkins
Vist : 1913 gange
50 point
Dato : 18-09-03 00:04

Jeg søger et vildt og voldsomt cylinder kit til en k50. Helst større end 45mm da det ikke er nok. så hvis der er nogen der ligger inde med noget eller ved hvor jeg kan købe et vil jeg meget gerne høre fra jeg. Vil også gerne hørre noget fra jer hvis i kender nogen steder jeg kan købe komplette kit: cyl. top. membran osv.
en ordenlig gearing er også i søgelyset. vil gerne op og køre en 100-110 stykker ligesom de fulde svenskere.

Suzuki k50 4g. rules

Kommentar
Fra : EVIL_guy

Dato : 19-09-03 00:50

Prøv hjemmesiden www.protunahandel.de eller www.metrakit.dk

Kommentar
Fra : K50

Dato : 09-12-03 19:43

Motoline i tyskland har et kit. Det er godt nok "kun 45mm" men der er der sateme spark i, har det selv på..

Kommentar
Fra : kilsgaard

Dato : 07-05-04 13:34

Jeg søger det også, men har ikke fundet noget!!!

Og vil meget gerne ha' større på (har 45mm)!!!