/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvad??
Fra : Mr.Stock
Vist : 1026 gange
250 point
Dato : 28-01-02 09:30

Dav..

okay.. 1) jeg vil gerne ha' min sonic til at køre de ca.70 + et godt optræk (ikke sygt, så jeg letter med forhjulet bare jeg gir gas!) hva og hvor skal jeg købe de ting der skal bruges??? ps. skiverne er somsagt pillet!

2) Og så ville jeg gerne ha en politisirene på.. hvor kan jeg få sådan en.. evt. online køb...

3) Og hvor kan jeg købe 2 stk bå/røde neon lamper (de skal side på siden af min sonic udluftningshullerne! hvor kan jeg købe sådan nogen!! jeg kender t-hansen, men findes der nogen billigere?

4) og en blanksort brugt rally spoiler?? hvor kan jeg finde sådan en???

5) og hva gør jeg så udstødningen ikke ruster forneden????

på forhånd tak!!

ps. gerne links til de forskellige ting!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-01-02 13:55

1) så vidt jeg ved kan dan køre 70, når alle begrændsniger er væk!

2) noget svineri, du kan selv lodde en

3) ?

4) ?

5) lader vær med at køre på den, og lader den stå inde på dit værelse

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 28-01-02 18:19

1) Her har de hvad du skal bruge : http://www.motoline-racing.com/start.htm

2) Prøv dig frem blandt disse grupper : http://www.sonicboom.subnet.dk/

3)thanser er nok det bedste bud,-samt det billiigste. Men du kan jo sætte en Gratis-annonce i Den Blå Avis: http://data.dba.dk/asp/main/main.htm

4) Prøv at opret dig som bruger her:http://login.mailgate.org/mygate/dk/dk.fritid.knallert
Der er adskellige brugte ting at vælge imellem. Ellers igen, ring og spørg dig frem hos forskellige Aprilla- forhandlere, måske er der en der ligger inde med noget brugt.

5)Køb noget "Krom cleaner" og anvend det regelmæssigt. Kan købes hos de fleste Scooter/knallert/bil -forhandlere eller hos thansen

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 28-01-02 18:33

En udmærket side med relation til punkt 1. :http://www.kreidler-service.dk/start.htm

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-01-02 20:53

"Mr.Stock" skriver:

> Dav..

Dav..

> okay.. 1) jeg vil gerne ha' min sonic til at køre de ca.70 + et godt
> optræk (ikke sygt, så jeg letter med forhjulet bare jeg gir gas!) hva og
> hvor skal jeg købe de ting der skal bruges??? ps. skiverne er somsagt
> pillet!

Montér en dåse tun.

> 2) Og så ville jeg gerne ha en politisirene på.. hvor kan jeg få sådan
> en.. evt. online køb...

Noget svineri.

> 3) Og hvor kan jeg købe 2 stk bå/røde neon lamper (de skal side på siden
> af min sonic udluftningshullerne! hvor kan jeg købe sådan nogen!! jeg
> kender t-hansen, men findes der nogen billigere?

Man kan købe dem i Bilka - der har de en masse Brian-ting.

> 4) og en blanksort brugt rally spoiler?? hvor kan jeg finde sådan en???

Hvad med et skørtesæt og brede alo-fælge.

> 5) og hva gør jeg så udstødningen ikke ruster forneden????

Maler den når den trænger (hvis det er indefra den ruster, så skal man bare
sørger for den altid bliver varm når man kører på den).

NS

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-01-02 20:55

> 2) Og så ville jeg gerne ha en politisirene på.. hvor kan jeg få sådan
> en.. evt. online køb...

Du kan afmonterer en af dem som politiet har på deres patruljevogne! Når du
nu forvejen vælger at være dum og kører rundt med sådan noget, kan du vel
lige så godt dumme dig med stil.

> 5) og hva gør jeg så udstødningen ikke ruster forneden????

Du tager den af og kører uden....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-01-02 21:01

Frowner <elmefaard@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a33hmi$16oa$1@news.cybercity.dk...
> 1) så vidt jeg ved kan dan køre 70, når alle begrændsniger er væk!
>
> 2) noget svineri, du kan selv lodde en.
Gør det ikke, medmindre at du vil tiltrække politiets opmærksomhed. De
er ikke venligtsindede overfor sådan noget !!!
>
> 3) ?
>
> 4) ?
>
> 5) lader vær med at køre på den, og lader den stå inde på dit værelse
Eller slib rusten af og mal den med noget varmefast maling. Feks.
brændeovnsmaling.

Peter

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-01-02 13:31

Hmm det giver jo meget mening!!

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3C55AC17.576B49FF@hotmail.com...
> "Mr.Stock" skriver:
>
> > Dav..
>
> Dav..
>
> > okay.. 1) jeg vil gerne ha' min sonic til at køre de ca.70 + et godt
> > optræk (ikke sygt, så jeg letter med forhjulet bare jeg gir gas!) hva og
> > hvor skal jeg købe de ting der skal bruges??? ps. skiverne er somsagt
> > pillet!
>
> Montér en dåse tun.
>
> > 2) Og så ville jeg gerne ha en politisirene på.. hvor kan jeg få sådan
> > en.. evt. online køb...
>
> Noget svineri.
>
> > 3) Og hvor kan jeg købe 2 stk bå/røde neon lamper (de skal side på siden
> > af min sonic udluftningshullerne! hvor kan jeg købe sådan nogen!! jeg
> > kender t-hansen, men findes der nogen billigere?
>
> Man kan købe dem i Bilka - der har de en masse Brian-ting.
>
> > 4) og en blanksort brugt rally spoiler?? hvor kan jeg finde sådan en???
>
> Hvad med et skørtesæt og brede alo-fælge.
>
> > 5) og hva gør jeg så udstødningen ikke ruster forneden????
>
> Maler den når den trænger (hvis det er indefra den ruster, så skal man
bare
> sørger for den altid bliver varm når man kører på den).
>
> NS
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-01-02 15:24

"Michael Jensen" <michael-j@cool.dk> skrev
> Du kan afmonterer en af dem som politiet har på deres patruljevogne! Når
du
> nu forvejen vælger at være dum og kører rundt med sådan noget, kan du vel
> lige så godt dumme dig med stil.
> > 5) og hva gør jeg så udstødningen ikke ruster forneden????
> Du tager den af og kører uden....

LOL. Lad nu bare drengen. Han er sikkert stolt over sin kværn!
Og med rette: den skal nok blive den mest prollede i byen med tiden!

--
Venlig hilsen
Lasse Jensen
lgjensen@SLETMIGmobilixnet.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-01-02 19:20

Mr.Stock <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ZR758.1978$m6.155260@news000.worldonline.dk...
> Dav..
>
> 3) Og hvor kan jeg købe 2 stk bå/røde neon lamper (de skal side på siden
> af min sonic udluftningshullerne! hvor kan jeg købe sådan nogen!! jeg
> kender t-hansen, men findes der nogen billigere?

Prøv www.dioder.dk det er derfra jeg har mine... Det er nogen fede lamper!

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 250 point
Dato : 29-01-02 20:34

Hej Mr.Stock.

1.Skiven fjernes/drosling i udstødning fjernes (du skriver skiverne er fjernet???? det er kun den ene du må fjerne ellers ødelægger du den udvendige remskive!!!).

2.Rainbow horn, 10 toner + mikrofon Varenummer: 42400 www.thansen.dk/product.asp?c=41929931&n=394628063&pn=491654668#login

3.Kan ikke se de er billigere andre steder!

4.Jeg kan muligvis finde en til dig på min arbejdsplads!!!

5.Der er faktisk ikke noget du kan gøre for at udstødningen ikke ruster( du kan prøve m/klar tectyl men vær forberedt på at det brænder fast og i starten lugter det meget fælt.
Spoileren melder jeg tilbage om.!!!

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-01-02 02:19

Hejsa. Hvis du vil have noget tun som giver en fornuftig topfart
og aligevel ikke er så vildt at du ryger totalt på røven fordi du
gir fuld skrue så køb Polini Sport, det er lyder fornuftig til dig.
Den holder også lang tid (skal selv erhverve en om et par måneder).
Køb også en traffic potte (star traffic hvis dyret ik ska larme så meget,
den yder bare ik så meget som star traffic'en). Alt det gejl du omtaler
(bortset fra rally hækspoiler) kan du købe hos thansen.dk hækspoileren
skal du prøve at skaffe fra dba.dk (den blå avis). dk.marked.knallert
eller fra forum.mopedgallery.com

--
Venlig Hilsen
Titan K. Møller
ICQ# 147321797

Besøg Titan's Kælder !!!
http://crash.to/kaelderen/

|h4xX0r|-MadeNigga-
IRC: irc.xanthotech.com || #h4xx0r
http://www.h4xx0r-clan.cjb.net/

H4xX0r OGC Hook 7 *Tweaked*
www.h4xx0rcrew.cjb.net
- |H4xX0r|-MadeNigga
*UPDATE*

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 30-01-02 19:33

øhh Masteraugust0.. aner ik hva der er gjort med skiverne.. jeg bad dem bare om at fjerne skiverne der hvor jeg købte Sonicen.. og da jeg kom ga de mig bare 2 skiverne, den ene lidt større end den anden!! ved du noget om den spoiler i blanksort???
jeg har læst at malossi er lidt bedre til sonic end polino passer det??? og?? hva er det for nogle toner der er på rainbowhornet???

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 31-01-02 18:23

Hej mr. Stock

Jeg har fundet en brugt sort spoiler til fra en Rally , skal lige have fundet ud af hvad den skal koste(nypris = 582,50 incl. moms).
Tonerne på sirenen kender jeg ikke helt men har fået at vide at der skulle være politi sirene og mc`cloud horn i den.
Jeg vender tilbage m/pris på spoileren.

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 01-02-02 10:10

Masteraugust0----> okay fedt... men nu kommer du ik med en pris der hedder 400,- for den.. den ER JO brugt.. men du skriver når du ved noget!! hvor bor du og hva gør vi med fragt?? og nu er den BLANKsort ik??? mc' cloud horn??? hva er det??? og kan du ik finde ud af hva de andre toner er... hvis du gider er du sq flink og ja pointene er dine... ses!

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 01-02-02 21:53

Hej

send mig din e-mail og du får min.!!!
p.s. skal se om jeg kan finde en god pris.

Mvh.jan

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 02-02-02 12:55

Hhhmmm OKay... Dieselboy2001@ofir.dk....... mc' cloud horn??? hva er det??? og kan du ik finde ud af hva de andre toner er... hvis du gider er du sq flink og ja pointene er dine... ses!

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 07-02-02 09:28

hva med den spoiler....?