/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Køb af Aloe Vera
Fra : TEAS
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 13-09-03 10:25

Hvor kan jeg købe Aloe Vera.
Det skal bruges til hjemmelavet creme.
mvh
Teas

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 13-09-03 10:32

Nu ved jeg jo ikke hvor i landet du bor. Du kan søge på www.google.dk aloe vera"forhandler", der er masser af muligheder.

mvh ans

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 13-09-03 10:48

Hvis det skal bruges som ingrediens i en anden creme, så er det nok den der hedder aloe vera gelly du skal have. Men husk at aloe veraens egenskaber mistes, hvis den varmes op. Derfor er det vigtigt at du får en creme, der er så koncentreret som muligt og som ikke har været varmebehandlet. Find en FLP-forhandler i nærheden af hvor du bor.
mvh. Heidi

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 13-09-03 12:00

Hej Teas

Jeg er selvstændig forhandler af aloe-vera. Skriv tilbage på min mail, så kan vi finde ud af hvad du skal bruge, så sender jeg det til dig.

Mvh. Kurt

kurtfj@mail.tele.dk

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 15-09-03 21:34

Tak for svaret ans.
Jeg fandt en forhandler her i byen men jeg synes det er lidt dyrt.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 22-12-03 23:39

>teas

det er muligt det er dyrt, men hvad hvis det hjælper dig, er prisen så ikke ligemeget ???

mvh
jan

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-03 23:44

Hej TEAS
Hvis du har fået løst dit problem nu kunne du så ikke lukke dit spørgsmål ved at acceptere et af svarene.

mvh ans og

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-03 23:47

Undskyld TEAS
Så først bagefter at du havde accepteret et svar.