/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Zoneterapi og Fysiurgisk massage
Fra : TEAS
Vist : 628 gange
124 point
Dato : 13-09-03 09:57

Er der nogen der har erfaring med zoneterapi og fysiurgisk massage?
Kan det behandle en dårlig achillesene og ondt i ryggen?
mvh
Teas

Accepteret svar
Fra : nsl

Modtaget 124 point
Dato : 15-09-03 22:41

Hej teas,
du vil have godt af en god rygstrækker som er obligatorisk hos uddannede zoneterapeuter, med hensyn til din achillesene kan der være flere muskler involveret bl.a soleus, gastrocnemius, tibialis post. og ant. samt peroneus nogle af dem kan henvises til blæreproblemer og andre til tre dobbelt varmeren så der kan sættes ind på det lymfatiske område også.
ud over en god gang massage ville c vit. og B5 vit, E vit. calcium og magnesium i forhold 2 til 1 i nævnte rækkefølge.

mvh
nsl

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 15-10-03 22:18

Tak for svaret nsl.
Jeg prøver dine anbefalinger af vitaminer mm.
mvh.
Teas