/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Allan vegenfeldt
Fra : knudzie
Vist : 508 gange
100 point
Dato : 23-01-02 10:22

Er der nogen der ved hvor man kan downloade Allan Vegenfeldt med "in the beginning" ?
den er bare superb, men kan ikke finde den nogen steder...'
hvis nogen har den eller ved hvor man kan få den så svar endelig på dette spørgsmål...

på Forhånd tak
Knudzie

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 10:15

"knudzie" <knudzie.news@kandu.dk> wrote in message
news:X8v38.4291$XA5.515402@news000.worldonline.dk...
> Er der nogen der ved hvor man kan downloade Allan Vegenfeldt med "in the
> beginning" ?
> den er bare superb, men kan ikke finde den nogen steder...'
> hvis nogen har den eller ved hvor man kan få den så svar endelig på
> dette spørgsmål...

Jeg er sikker på, at du kan få din lokale pladebiks til at brænde en kopi
til dig.

/Nikolaj

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 10:48

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote in message
news:a2luu6$1us$1@egon.worldonline.dk...
> Jeg er sikker på, at du kan få din lokale pladebiks til at brænde en kopi
> til dig.

Ja, og de kan sikkert lave et pænere cover end Føtexprinteren kan præstere
;)

Torben

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 23-01-02 11:39

Hej Knudzie
Jeg tror ikke Der er nogle steder du kan downloade den på nettet
men du kan høre sangen her
http://www.allanvegenfeldt.dk/flash.htm
MVH Brian

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 23-01-02 14:42

Hej

Hvorfor ikke bare købe den Cd --den koster jo kun 130 Kr. http://www.cdboden.dk/service1/katalog.asp?kat=hardware&protype=03_Rock

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 15:34

> > Er der nogen der ved hvor man kan downloade Allan Vegenfeldt med "in the
> > beginning" ?
> > den er bare superb, men kan ikke finde den nogen steder...'
> > hvis nogen har den eller ved hvor man kan få den så svar endelig på
> > dette spørgsmål...
>
> Jeg er sikker på, at du kan få din lokale pladebiks til at brænde en kopi
> til dig.
>

Hvis du spørger pænt, så tror jeg endda de har en du kan få lov at købe.

Kåre