/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Therma Power
Fra : kim_lund17
Vist : 666 gange
60 point
Dato : 08-09-03 21:42

Hej

Jeg har lige et par spøgsmål om Therma power.....

Er de vanedannene/farlige??

Jeg har prøvet dem 1 gang (til fest), og havde det kanon, man var frisk og kunne drikke igennem. Men En veninde koksede det helt for, men hun havde også taget mange af dem....

Jeg er altid meget træt, og vil derfor godt have fat i et glas.....

Hva koster de? Hvor er de billigst???
Kan man få dem af lægen, eller er de forbudt i DK???

Kommentar
Fra : geu

Dato : 08-09-03 22:13

Ja de er vanedannene, og ja de er forbudt i danmark. Og lad nu være med at tage dem som speed piller når du er i byen, for så er det at det går galt. Men du kan købe dem her.
http://www.sublim-sport.dk/shop/default.asp?SetLng=1

Accepteret svar
Fra : Mette...

Modtaget 60 point
Dato : 16-09-03 12:14

...Vil bare lige sige at du nok skal passe lidt (MEGET) på med at æde dem når du er i byen... sgu ik hver gang det ender lige godt! -TRUST ME!

Men de kan også købe dem på gymgrossisten.dk Mener de koster omkring 175 inc. porto

Godkendelse af svar
Fra : kim_lund17

Dato : 20-09-03 01:10

Tak for svaret Mette....

Men jeg ved godt at man skal passe på med dem... Især også mig, da jeg er rimlig tynd i forvejen...... For jeg ved at det bruges til slankemiddel.......

Kommentar
Fra : charlotcita

Dato : 20-09-03 20:57

hej
Jeg vil gerne spørge om Thermo power er identiske med letigen, som jeg før har fået? De var gode for mig, men jeg tog kun 1 om dagen. Hvis man tager 3 thermo power om dagen er man så ikke helt "speedet"?

Hilsner
charlotcita

Kommentar
Fra : Mette...

Dato : 20-09-03 21:33

Til Charlotictia:
Letigen og Therma Power er meget identiske. De indeholder begge koffien og Effedin (Så´n det staves?!) De får begge dit hjerte til at banke hurtigere og derved øge din forbrænding.
Nu har jeg ik taget letigen, men hørt at bivirkningerne er mere eller mindre ens. Therma power skulle bare være lidt stærkere end Letigen (af hvad jeg har hørt! ik stået med indholdsfortegnelsen ihånden og sammenlignet dem)
Så vil nok ik råde dig til at tage 3 TP´er! -I hvertfald ik i starten! Start med 1 og så eller troppe op hvis du synes... men husk for alt i verden og drikke EN MASSE!!! men jo, men blir ret "speedet" af det! -jeg gør i hvertfald bare jeg spiser 2!
Men prøv dig frem med forsigtighed...*Ss*

Kommentar
Fra : honeydk

Dato : 21-11-03 11:47

Terma power er ikke en pille man spiser fordi man skal ud at fyrer den af i byen, terma power er en slanke pille, der skal hjælpe mennesker som er meget store med at tabe sig.
Det eneste den gør er at sætte forbrændingen op...... Jeg har sgu godt nok aldrig hørt om nogle der blev speedet op af den. Ja man er ikke træt når man tager dem, men det er jo ikke et drug du bliver høj af eller noget.

Dem der tager dem for alt andet end at tabe sig, er sgu ikke rigtig kloge.

Kommentar
Fra : slash_kolding

Dato : 20-01-04 12:36

Hey, vil bare lige sige til dem der tager TP når de går i byen, så pas på. der er i januar 2003 10 mennesker der døde i usa. Ved at tage for mange i forbindelse med alkohold.