/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
HVOR ER MIT ARBEJDE????
Fra : Lille_Fnug
Vist : 546 gange
20 point
Dato : 08-09-03 18:10

Hej Alle sammen, som i jo nok kan forstå så mangler jeg et job, og mit ønske det er at blive kokkeelev, for jeg har lige brugt et helt år på levendesmidlet, men jeg kan desværre ikke finde nogle der mangler en ELEV!!, som kok el som tjener.
Jeg vil meget gerne have et svar på hvor jeg skal finde mit arbejde henne??????????

Mange hjælpeløse knuz fra kokke eleven uden arbejde

Accepteret svar
Fra : moltov

Modtaget 20 point
Dato : 09-09-03 08:35

Masser af q:

Hvor leder efter job (Der er masser af jobportaler på nette)
Hvor mange ansøgninger har du sendt? (Kender mange der når op på omkring 100-150 ansøgninger inden resultat)
Søger du også uopfordret? (Mange arbejdsgiver kan bedst lide det den vej.)

Moltov

Godkendelse af svar
Fra : Lille_Fnug

Dato : 09-09-03 10:45

Tak for svaret moltov.
ja du siger at det er let nok på en måde, men det er det jo aflige vel ikke for jeg har søgt her på sjælland 155 forskellige steder, men enten havde de lige fået en ellers skulle de ikke have nogle før om et par år, jeg har også været ude og snakke med en hel del af dem og der får man det sammen svar.!
Ja det kan godt være at jeg lyder som en pige med ret mange problemer, men det væreste er bare at hvis jeg ikke finder noget inden to dag, kommer jeg i karantene af fagforeningen fordi at jeg har gået hjemme i så lang tid