/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
fax
Fra : meyerbeyer
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 05-09-03 12:46

Kan man sende en fax med winfax pro når man har adsl eller skal man sætte et tlf. stik fra computeren til telefonstik.
Hvis man kan sende med adsl forbindelse er det svært at opkoble ???

Kommentar
Fra : JASO

Dato : 05-09-03 13:15

http://www.symantec.com/winfax/features.html

Powerful faxing for everyone
Support for Windows® XP
Ability to send and receive faxes in the background with up to two modems
Network fax sharing for workgroups without the need to buy additional modems or phone lines
Support for sending or forwarding faxes as email attachments

Optional capabilities
Save long distance charges and get information to multiple destinations instantly with Internet and Broadcast fax
Retrieve fax, voice, and email messages utilizing Universal Inbox with the addition of services from Concord Technologies

Kommentar
Fra : meyerbeyer

Dato : 05-09-03 15:27

jeg vil gerne have et dansk svar

Accepteret svar
Fra : VMEK

Modtaget 100 point
Dato : 05-09-03 18:09

Du skal bruge et modem.
Du kan ikke sende fax via ADSL.

/VMEK

Godkendelse af svar
Fra : meyerbeyer

Dato : 07-09-03 18:05

Tak for svaret VMEK.
Det var det jeg spurgte om