/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Stereo i Ford Puma
Fra : goldeneye
Vist : 645 gange
50 point
Dato : 03-09-03 19:03

Jeg får min Puma om 14 dage, men jeg har mulighed for at købe billige højttalere på lørdag. Da jeg så ikke selv har mulighed for at måle efter, tænkte jeg på om der var nogle herinde der ved hvad størrelse højttalerne for og bag har i Pumaen. Jeg går ikke ud fra det er værd at beholde de originale højttalere, men hvad ved jeg. Jeg anskaffer kun fuldtonehøjttalere, nogle der evt. har gode erfaringer med bestemte mærker i denne bil.
Der sidder en original Ford CD-Radio i, men er den noget værd i forhold til en 4x50 Watts Pioneer/Alpine/Sony osv. Nogle der evt. ved hvor man kan få et adapterpanel så man kan montere en "normal" størrelse radio i konsollen.

Accepteret svar
Fra : thomat

Modtaget 50 point
Dato : 03-09-03 22:30

hej goldeneye
du kan få adapterpanel hos fordforhandler jeg ved desvære ikke lige hvad størelse højtaler der er i den. org.ford radio har aldrig været noget at prale af og i hvertfald slet ikke i forhold til dem du nævner der .
ps. hvis du vil af med Ford cd-radio kan du sige til jeg vil godt have den i min da jeg mangler en cd afspiller jeg kan godt nøjes med en ford radio!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : goldeneye