/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp plz...
Fra : NEMLIJensen
Vist : 177 gange
13 point
Dato : 02-09-03 14:20

Jeg har en ven som er begyndt at spille guitar.....mig og ham kan ikke finde en hjemmeside hvor der står hvordan man laver et greb....jeg er god til guitar men han ville gerne øve sig der hjemme også....kan i finde en hjemmeside hvor der f.eks er et billede af hvordan man laver en akkord eller der står ''pege-fingeren på H-strengen i første bånd'' Han ville blive meget glad hvis i ville
!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-09-03 14:32

http://www.kandu.dk/dk/spg/20943 har næsten lige været der. Masser af links

Kommentar
Fra : yogi1

Dato : 02-09-03 16:45

hej NEMLIJensen
du/i kan prøve
http://www.guitaren.dk/artikel.asp?kategori=akkorder

der er både så´n at man kan downloade sider med akkorder og men kan se akkorder på siden.

MVH. Yogi1

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-09-03 12:16

Lånt fra Ibasa:

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så ACCEPTER venligst den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 15:55

Hej nemligjensen, gider du ikke acceptere et af indlæggene så vi kan få spørgsmålet lukket?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-10-03 13:04

Nemlijensen, hvis du vil lukke spørgsmålet (hvilket er almindelig høflighed), trykker du på accepter kommentar som svar øverst til højre over det svar der passer dig bedst.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-02-04 12:18

????????