/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Oliefyr
Fra : viffer8811
Vist : 705 gange
100 point
Dato : 01-09-03 21:46

Jeg skal have monteret et oliefyr, Med en Danfoss BHO 11-12 Styreenhed , jeg mangler et ledningsdiagram da der desværre er blevet afmonteret to ledninger udover 220 v. ledningerne.Er der nogen der kan hjælpe ,da det er en udgået model kan jeg ikke finde den på nettet

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 01-09-03 23:22

Det ser ud som om BHO'erne generelt er monteret på samme måde, så måske kan du bruge dette: http://www.danfoss.se/dokument/pdf/vvs/BHO_DKBGPI020A25E.pdf.

Duer det ikke, vil jeg anbefale, at du spørger her : http://dk.ic.danfoss.com/SW/DKICcommunicate/DA/index.htm - det er et OK firma, så de sikkert både kan og vil hjælpe.

Mvh Erling

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 24-09-03 01:09

Hej Viffer

Kan se spørgsmålet stadigvæk er åbent. Har du fortsat problemer med BHO'en ?

Mvh Erling

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-11-03 20:30

kontakt danfoss de har de gamle diagrammer liggene på en entern server så de har somregl mulighed for at sende det til dig via e-mail har selv flere gange fået sendt manueller