/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Bryllupsdag hvad gør jeg for manden?
Fra : mango
Vist : 2414 gange
200 point
Dato : 01-09-03 09:50

Hej idag er det vores bryllupsdag- og jeg er helt blank for hvad jeg kan give/ gøre for min mand!! Hvad gør i andre når i har bryllupsdag? Er der nogle gode ideer til hvad jeg kan finde på...alle forslag er velkomne.
Mange venlige hilsner
Sus

Kommentar
Fra : Bruxelles

Dato : 01-09-03 10:07

Hej mango
til lykke med dagen.
Vi går ud og spiser eller laver en eksta god middag hjemme og deler en god flaske rødvin.
hilsen bruxelles

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-09-03 10:57

Tak for lykkeønskningen bruxelles.
Jeg efterlyser nok lidt mere om, hvad en mand kunne tænke sig at hans kone gjorde for ham..såen for at vise hun elsker ham og for at glæde ham??

Mvh.
Sus

Kommentar
Fra : Haveredskab

Dato : 01-09-03 11:09

Tillykke med dagen
*Ja en middag med hans bedste livret. Og husk at tage dit frækkeste undertøj på, eller lad helt være med at have noget på under noget frækt tøj ala´ en kort nederdel eller lign. Eller KUN et forklæde og intet andet når han kommer hjem og maden står klar med en flaske god vin.

*Eller jeg ville nok også tage ud at danse. Evt. på Sabor Latino (salsa). Og drikke lidt alkohol.

*en endags tur til London/Amsterdam. Hvis økonomien er til det.

*Eller lav noget anderledes som at tage i aqualand og gå amok. eller et hvis i er til det: Et falskærmsudspring eller en klatretur til Kullen i sverige. Ihvertfald noget nyt og opstrammende og spontant til forholdet.

*Eller tag hen og meld jer til en splatgun aften.
Det er hylende morsomt.

*Men en smuk klassisk konsert i en flot kirke er da heller ikke af vejen.

*Eller køb noget sjovt ala´ et sex brædtspil.

*Vandski

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-09-03 11:31

Mænd er normalt glade for at blive fodret godt af. Et godt praj til dig Mango, ville være et besøg hos Leif Pram, Restaurante Italiano i Horsens (men husk og bestil bord - ved faktisk ikke om han har åbent idag). Hans bøffer er ubetinget de bedste i miles omkreds. Nu sker der nok intet i HS iaften, men mon ikke en gåtur på søndergade for at kigge lidt på vinduer. Smut en tur ind til Frellsen og køb en is eller hvad der nu er plads til efter bøffen. Derefter en tur på bageste rækker i bio'en (hvornår har i sidste gang været afsted). Vælg f. eks. Klovborg - den skulle efter sigende være en rigtig god lille biograf.

Så har vi maven, oplevelsen og den sidste.......Der venter i liiiige til i kommer hjem. Mænd er jo simple væsner der tilfredsstilles med ganske simple ting (hvilket pigerne aldeles udmærket ved....).

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-09-03 11:36

3773.......ja jeg tænkte det jo nok...LOL

Nu er det ikke så længe siden vi sidst var i bio.....;-D

Knus sus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-09-03 11:41

...og Mango, jvf dit eget tip, lader det til du har check på hvad hannerne holder af!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-09-03 11:42

....fik du snakket Brohus?

Kommentar
Fra : Bruxelles

Dato : 01-09-03 11:47

En bryllupsdag skal være romantisk, bare jer to ,levende lys, dejlig musik
Glem alt om at spille sexy dame Det er ikke det det drejer sig om,men kærlighed pur
Hvad med at opfylle et ønske han har haft længe.

Kommentar
Fra : TheMilton

Dato : 01-09-03 11:47

Ja med andre ord mener alle her at et godt gammeldags BLOWJOB er vejen.
Men husk at slug klatten. Det ødelægger det hele når man lige er igang med at suget sin sandhedskølle, og tager sækken dne ud af kæften lige når man er ved at komme og gør det med hånden istedetfor.

håber du kunne bruge mit indlæg til noget.

Kommentar
Fra : TheMilton

Dato : 01-09-03 11:48

Ja med andre ord mener alle her at et godt gammeldags BLOWJOB er vejen.
Men husk at sluge klatten (det skulle efter sigende også være ret sundt). Det ødelægger det hele når man lige er igang med at få suget sin sandhedskølle, og tager sækken den ud af kæften lige når man er ved at komme og gør det med hånden istedet for.

Håber du kunne bruge mit indlæg til noget.

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 200 point
Dato : 01-09-03 11:50

Hej Sus

Mænd er nemme - så længe det slutter med erotik, er dagen svært at ødelægge ...

Men --- jeg kan godt lide at mærke, at konen har det godt - altså selv synes, at det er sjovt. Det betyder, at dagen ofte bliver bedst, hvis det, der skal foregå, også behager varanen. Derfor synes jeg, at du skal prioritere noget, som du også selv holder af. Det lyder måske lidt åndssvagt, men sådan er det bare: Der er s'gu' ikke noget ved at gå til fodbold med en, der hele tiden skal have at vide, hvorfor ham i det sorte tøj altid løber rundt med en fløjte.

God mad, vin og hygge slår altid godt igennem.

Jeg har selv prøvet at købe et weekendophold på hotel, hvor der var forskellige aktiviteter tilknyttet (bowling, fest, minigolf mv.). Jeg sendte en SMS fredag eftermiddag og bad hende pakke lidt pænt og lidt praktisk, og så fik hun i øvrigt 1½ time til det. Hun var lidt rundt på gulvet, fordi hun ikke anede, hvad hun skulle, men gik med på spørgen. Om det var det spontane, der gjorde det, ved jeg ikke, men det blev bare en kanon god weekend med masse af mad , hygge og nå,ja....

Mvh Erling

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-09-03 11:56

Hmm, tror jeg starter med at gå i bad...og jeg har lavet suppe..hmm, det kan ungerne jo spise..og så tror jeg da at vi vil ta´på Italia og spise (kender den godt) den er rigtig god.
Nu er det jo såen en almindelig kedelig mandag, meeen det kunne der jo laves om på
PS: og jo jeg TROR jeg ved hvad manden kan lide...men der sker jo aldrig noget ved at få det opdateret, kunne jo være der var noget nyt på tapetet

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-09-03 12:02

Hils Leif (nårh nej du ved jo ikke fra hvem).

Hans pandekager med is er ikke ringe (sådan til desserten). Forkæl jer selv med en flaske husets vin. Husk lige at få ungerne parkeret, forresten!

Gad egentlig vide om de er færdige med at rydde op fra middelalderfesten?

En gåtur langs lystbådehavnen kunne vel også komme på tale, når i nu er i omegnen.

Husk isen ved Frellsen (og køb ikke alt for meget snolder).

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-09-03 12:15

Nej det går nok ikke at jeg hilser ham fra 3773

Tror det er for koldt til at jeg kan nyde en tur langs lystbådehavnen...hader forøvrigt at se på både ..og det gør min mand også, så der bliver vi enige om at det gør vi ikke *GG*
Var du selv til middelalderfest? Vi var heldige at have tørvejr fra 18.45- 21.15 lørdag aften..dejligt..forøvrigt synd at det blev sådan et træls vejr!
Du skriver i din profil at du er sur og selvretfærdig?? Har jeg nu ikke stødt på
Ungerne er heldigvis store nok til at de kan være alene, den ældste er snart 15 og den yngste 9 ,sååe mon ikke de kan klare en aften alene?
Maden er jo lavet

Mvh. Sus
PS: du kunne jo give mig et fornavn jeg kunne hilse fra??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-09-03 12:33

Jeg deler fornavn med den gode Clan, og har haft hans datter ansat som montør!

Vi var ikke derinde. Det pissede ned i min ende af landet, så ungerne plantede sig foran TV'et.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-09-03 12:39

Altså Leif's datter...

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-09-03 13:14

Hmm sjovt..du kunne jo bare have sagt at du havde samme navn som min mand*GG* Måtte ind og lede efter CLAN kunne da ikke huske hvad han hed

Ja det regnede også her, men vi bor jo ikke længere væk end at vi kunne spotte når der var ophold i vejret.
Synd i ikke nåede derind, det var hyggeligt som sædvanligt..dog lidt koldt, tror de udenlandske gæster har frosset grumt.
Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-09-03 14:03

>TheMilton

Du er da romantiker så det batter. Må have ubeskrivelig stor succes i dit kærlighedsliv.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-09-03 14:10

Kig lige hans historik, ram. Jeg er ikke sikker på han er helt som andre.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-09-03 14:34

>3773.

Har kigget. Historik lige så tom som han virker.

Milton - var det ikke et eller andet babymælkepulver - meget godt nick

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-09-03 14:42

Tjaae jeg overså liige Miltons kommentarer..men dem kunne jeg nu heller ikke bruge til noget
Jeg er 40..*GG*
Nu heller ikke den mest flaterende måde han omtaler kvinden på..hmmppff!

Hej Ram..har du nogle goe ideer her på falderebet?

Sus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-09-03 14:45
Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-09-03 14:52

>Mango.

Neeej Mango - det tør jeg ikke kaste mig ud i. Men jeg vil da ikke afvise, at erling_l og 3773 er inde på noget af det rigtige. Men hvad er rigtigt?? - det er jo så individuelt.

En ven til mig fik på bryllupsdagen fruen til morgenkaffe på sengen iført et lyseblåt skråbånd monteret som en elefantorden mens hun sang en smuk salme ( tidl. korsanger) - og det var det!! (altså indpakningen).

Dagen blev efterfølgende fulgt op af forskellige kulturelle og gastronomiske udskejelser.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-09-03 14:53

hmm og han læser Information

Ja med det sprog han har er han da ikke den bedste reklame for avisen..jeg ville have væddet med at han læste EB og BT

Nå det her er faktisk en tråd der handler om noget så vigtigt som min bryllupsdag..sååe drenge...vil i noget? Kan i noget? *GG*
Mvh. Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-09-03 14:56

>3773.

Uha uha - Den er ikke helt rask. Burde finde sig en anden portal, hvor han kan drøfte sin sygdom med artsfæller

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-09-03 15:02

Ja Ram og undskyld Mango at vi misbrugte din tråd.

æhhh du synger da også Mango, gør du ikke?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-09-03 15:18

Jo, det gør jeg da ...meen han står så tidligt op, at jeg endnu ikke har fået stemmen i omdrejninger..det er jo også lidt for sent ikke?

Kan heller ikke lige komme på hvad jeg skulle synge??
Sus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-09-03 13:47

Spiste i godt?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-09-03 14:26

*GG* Ja vi spiste min hjemmelavede suppe, tog i BILKA og osede, købte 2 flasker rigtig god vin med hjem og hyggede os til ALT FOR SENT og jo..det sidste kom også med...såee en dejlig aften.

Mvh.sus

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 02-09-03 14:30

Tak for svaret erling_l.
Jeg synes så godt om din beskrivelse..du har forståelsen for kvinder
Selvom det ikke blev til det helt store..men vi har planlagt en weekend inden så længe..det gør vi forøvrigt jævnligt..dejligt!!
Det er vigtigt at huske at få alenetid sammen ikke sandt?

Mvh Sus