/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Rengøring af fuger
Fra : avalon116
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 31-08-03 20:38

Er der nogen, der har et godt råd til rengøring af fuger, der er gulnede og nogle steder sorte?

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 31-08-03 21:26

Jep

Den hurtige nemme løsning

Køb dig en "drimel" og fuge fræse sæt der til, så kan du lige med et snup tag tage kalk- gl. skidt og møj væk!

Ellers gammels daws brunsæbe smøres på i et godt lag dækkes med husholdnings film i et lille døgn og nu er det næsten lige til at skrubbe væk!

Fusses

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 31-08-03 22:21

Det eneste du ikke må, er at bruge syreholdige væsker, så skal du ihvertfald i gang med en 'Drimel' bagefter. . . måske er det nemmere at 'kradse' fugen ud efterfølgende

mvh ole

Kommentar
Fra : DBK_gode_tips

Dato : 02-12-04 00:57

Skyl fugen med massere af koldt vand, børst den så med en blanding af 125 ml. alm. eddike og 9 ltr. vand. skyl det godt efter med vand. og køb en Plasti-Kote Fugepen og mal fugen. Læs mere eller på www.spraypaint.co/uk

Med venlig hilsen

Ole Christensen
Danske Besigtigelseskonsulenter ApS
www.dbk-aps.dk