/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
manglende hastighed tdc adsl
Fra : superbenny
Vist : 538 gange
20 point
Dato : 27-08-03 16:14

jeg har et adsl abonnement hos tdc 512/125 men får kun 76/106 de påstår hos tdc at forbindelsen er endog særdeles god , hvad kan da være problemet ?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-08-03 17:18

512/128 hvor får du resultatet 76/106 fra?

Accepteret svar
Fra : mrhan

Modtaget 30 point
Dato : 27-08-03 17:20

Hvordan har du testet din hastighed..?????...Prøv denne :
http://www.dslreports.com/stest?loc=2
eller denne :
http://us.mcafee.com/root/speedometer.asp

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : superbenny

Dato : 27-08-03 17:57

hastigheden er testet på tdc-service side og på sonofon hastighedstest

Kommentar
Fra : Sveda

Dato : 27-08-03 20:17

jeg havde et tilsvarende problem, symtomerne var lav hastighed, speciel når det var regnvejr og høj luftfugtighed, samtidig var der periodisk støj på samtaletelefonen, det viste sig at være en dårlig farbindelse i tilslutnings dåsen uden på huset. tdc blev også ved med at påstå at deres målinger var i orden ????, og det lykkedes aldrig at få dem ud, og gennemgå installationen, til sidst tog jeg mod til mig og åbnede deres monopol dåse uden på huset. der var forbindelserne løse og helt irede.
efter jeg fik rettet det er min hastighed super.
så mit råd er at gennemgå alle forbindelserne. er det en gør det selv installation eller har du haft en tdc tekniker til at installere skidtet.
1. samtaletelefonerne må kun være installeret efter skillefilteret i porten mrk phone,eller i det bagerste stik i hermafrodit stikket.
2.minimer længen af forlængerkabler, idet de ikke er parsnoede og derfor har større tab og er mere støjfølsomme end den faste installation.
3. gennemgå installationen for dårlige forbindelser.
4. prøv at køre uden dine telefon (er) tilsluttet , idet det eventuel kan være et dårlig apparat.
Håber du får løst problemet
hilsen
Sveda
2.

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 09-12-03 21:18

OBS: Du skal være opmærksom på, at hastighedstesterne kun kan aflæse det resterende af din forbindelse, som ikke bliver brugt: Jeg prøvede også med min 1024/512 forbindelse hos TDC's tester, og den viste 124/12. Så lukkede jeg alle processor i mit brugernavn, pånær explorer, og voila... 1027/546... Du må ikke have noget som helst kørende på din forbindelse imens...

Hvad viser den så nu?

Kommentar
Fra : superbenny

Dato : 10-12-03 08:11

problemet er løst, jeg kørte en test dslreports som ovenstående den kom både ud med et resultat og en løsning på problemet der skulle laves nogle ændringer i registreringsdatabasen og voila problemet er løst

Godkendelse af svar
Fra : superbenny

Dato : 10-12-03 08:20

Tak for svaret mrhan.det virkede der kom også en løsningsforslag da jeg kørte en test
undskyld svaret først er blevet accepteret nu , jeg skal lige lære systemet at kende

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 10-12-03 13:50

Hejsa....

Selvfølgelig skal man da lige lære systemet at kende.....
Glad for at jeg kunne hjælpe...

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 10-12-03 13:50

Hejsa....

Selvfølgelig skal man da lige lære systemet at kende.....
Glad for at jeg kunne hjælpe...

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 10-12-03 13:50

Hejsa....

Selvfølgelig skal man da lige lære systemet at kende.....
Glad for at jeg kunne hjælpe...

Hilsen
mrhan