/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
Masage udveksling.
Fra : M8M
Vist : 1069 gange
100 point
Dato : 27-08-03 14:22

Jeg arbejder som massør og vil gene høre om der ikke er en der også er i samme branche, eller bare en der er god til det, der har lyst til at mdes en gang imellem og udveksle???

Kommentar
Fra : sanjo

Dato : 24-09-03 21:23

Jeg vil gerne spørge om der er nogen der kender til Polynesisk massage - det skulle være godt og sensuelt.
Tak for forventede indlæg.

Accepteret svar
Fra : massoeren

Modtaget 100 point
Dato : 02-10-03 14:45

Hej M8M

Jeg er også massør, nu skriver du ikke noget om hvor du bor i landet, så umiddelbart vil jeg foreslå at du tager kontakt til en massør i dit lokalområde, det skulle være underligt om ikke også han/hun trænger til en omgang.

Jeg selv har klinik i Århus C.

Hilsen
PRO-MASSAGE (www.promassage.dk)

Kommentar
Fra : jens_poulsen

Dato : 24-10-03 13:59

Hej M&M
Jeg vil da gerne mødes til en gang massage med en flot fyr som dig (du er vel en fyr?). Jeg behøver ikke så meget igen, bare jeg får lov at røre en masse.
Skriv svaret til: www.eb.billmkr20634.dk så bliver det mellem os to

Mvh
Jens Poulsen, Silkeborg

Godkendelse af svar
Fra : M8M

Dato : 03-03-04 23:33

Tak for svaret massoeren. Det er en fed side du har fået lavet dig

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 03-01-05 10:09

hej sanjo... der er en link her hvor du kan få mere at vide om den massage form ..kært barn har mange navne ..jeg giver oz en massage som er meget lig den
http://www.centerforkropsbehandling.dk/
Lilleclaus alternativ behandler (massør)
www.velbehag.webben.dk

Kommentar
Fra : boy26

Dato : 11-06-05 16:07

hejsa
jeg har brugt det meget...kan også li at få det evt lære mere...
det du skriver var lige noget for mig..,em hvor i landet er du fra?jeg er fra midtjylland.
send evt mail til mig izmirlitahir@ofir.dk

det ku være vi fandt ud af noget?