/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
Minis til D&D - Hvor kan man købe?
Fra : MageLord
Vist : 1450 gange
10 point
Dato : 24-08-03 09:07

Nu har jeg spillet Warhammer (fantasy+40k) i umindelige tider, og D&D i længere, men jeg har ikke været i stand til at finde et sted hvor jeg kunne købe minis der kunne bruges i D&D. Jeg ved Ral Partha lavede nogle for år tilbage og WotC har deres Chainmail minis, men hvor kan man købe de chainmail minis? Eller er der andre minis, der er lige så gode?

(I øjeblikket bruger vi papir print-out figurer :| )

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 23-10-03 11:41

Har du prøvet følgende butikker:

Faraos Cigarer
Fantask
Goblin Gate
Dragons Lair

Chainmail bliver ikke lavet mere men du kan stadigvæk købe dem i online butikker i USA og England

WotC har desuden lavet en ny serie som vist hedder D&D miniatures, som afløser Chainmail, der ikke solgte så godt.
Desuden findes en flot fransk range, som hedder Confrontation.

Hvis du er doven og ikke gider, at male selv, så prøv dem her
http://www.em4miniatures.com/

eller køb nogle Mage Knights fra Wizkids.
Man kan købe singles for en slik over nettet hos fx.
http://cardhaus.com/
eller
http://pjccmall.com/

håber at det hjalp lidt

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : GaNGsTeR.

Dato : 23-12-04 13:09

Jeg købte en Chainmail start pakke i faraos cigar københavn for noget tid siden men man kan ikke finde dem over nettet kun på Dragons lair netshop under Figurspil TILBUD og Warhammer Fantasy pakker...

mvh
Mads