/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson T310 - sms.
Fra : esbjergfyr
Vist : 225 gange
40 point
Dato : 22-08-03 17:19

Hejsa.

Jeg er ved at købe ny telefon og jeg må indrømme at Sony Ericsson T310 er blandt favoriterne. Men her kommer spørgsmålet.

I nokia telefoner, er der ordbog i, som gør det nemmere og hurtigere at skrive sms'er findes det også i Sony Ericsson T310. Hvis ja er det med lige så stort ordforråd som nokia.

På forhånd tak for hjælpen.

Thomas
Esbjergfyr

Kommentar
Fra : janhof

Dato : 22-08-03 17:58

Hey..
-en SE T310 er en pragtfuld tlf, -med alle de ting du spørger om.. -og MEGET mere..
-et eks er at den kan skrive flere siders MMS, -MED lyd, -og den ringer som et helt orkester..!! c",)
lange beskeder, ordbog med (synes jeg) flere og nemmere valgmuligheder, og den husker selv nye ord du lærer den, og -ja jeg ku blive ved..
jeg har selv en SE T310, og er meget glad for den..
når (hvis) du skal bruge programmer til sony´en, går du bare på SE´s hjemmeside, og henter SE image-editor, og SE MMS-home-editing studio, -så koster det kun en infra-rød port (ca 350,- -eller billigere) -så har du ringetoner og billeder gratis..
-håber du kan bruge besvarelsen..
ps.. SE T310 kan man vist stadig få til 1,- kr hos telia...
-SE T310 har oz noen fede spil, -men det var ikk det du spurgte om.. Gg c",)
janhof@besked.com

Kommentar
Fra : janhof

Dato : 22-08-03 18:11

hmm... -har sku altid et PS...!
-så PS! -her kan du købe vidunderet.. http://www.telemobilia.dk/
ppss.. -nej jeg er ikke sponsoreret af noen mobiltelefon-selskaber...!! Gg
-jeg har faktisk selv markedets bedste M-tlf.. Nokia 7250i..
-OG en SE T310 til arbejdet.. Gg
jeg er bare mobil-freak... c",)

Kommentar
Fra : esbjergfyr

Dato : 22-08-03 19:12

Tak for hjælpen. Det var fedt at høre.

Thomas
esbjergfyr

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 12-09-03 13:09

hvad er det direkte link til det der download?

Kommentar
Fra : janhof

Dato : 14-09-03 11:14

Hmm.. -jo.. den er http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=start -og så klik på global support, -og så indtast din tlf-type i søgefeltet midt på siden, -og så klik på software og så kommer begge programmer frem..
-men man skal stadig ha´ infrarød port på sin pc.. c",)
Go f´nøjelse..
janhof@besked.com

Kommentar
Fra : janhof

Dato : 14-09-03 11:16

øhm undskyld..
-klik på support øverst på start siden, og så ellers resten jeg beskrev..
c",)
janhof@besked.com