/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad hedder denne sang?
Fra : trunte123
Vist : 2940 gange
20 point
Dato : 22-08-03 12:27

Hej.

Er der nogle der kan hjælpe mig med en titel på en bamses venner-sang?
De synger: "Jeg kender en fyr, med store gule hænder. En lille lodden fyr, der hjælper sine venner....".

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 22-08-03 12:35

Hej Trunte,

så vidt jeg husker er det en sang Bamse har sunget til en tegneserie figur, jeg ka' ikke lige huske navnet på Bamsen, men den bliver stærk når den spiser honning... og så er den ven med en skildpadde der såvidt jeg husker hedder Ole opfinder... jeg ka' huske jeg havde et kassettebånd for mange år siden med den på samt hvor tegneserie figuren også var på... andet ka' jeg desværre ikke lige huske... beklager...

men forhåbentligt er der andre der ka' det...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 22-08-03 12:41

Det er sangen om Peter Plys !

/Thomas

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 22-08-03 14:11

øh... det var nu ikke Peter Plys, men den her Bamse at den udkom på båndet med... -->
http://www.carlsen.dk/comics/avisforside.asp?ID=39
http://www.egmont.com/9f65c1c0-7f02-427f-9dd5-30294a8f9a26.W5Doc

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Herbie

Dato : 19-08-04 23:50

Det er Verdens stærkeste Bamse