/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
bedre kvali.......
Fra : kaad1
Vist : 374 gange
100 point
Dato : 21-08-03 16:00

Jeg har fået af vide af en af mine venner at man kan få sådan et program hvor man kan lave kvalien på sin film sat op...... Nogen der ved hvad det hedder......... : ).....

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 21-08-03 16:11

Du vil teoretisk aldrig kunne lave det bedre end originalen. Naturligvis kan man teoretisk lave nogle algoritmer, som kan regne ud, hvordan en pixel ville se ud, hvis den lå mellem 2 andre (altså hvis du snakker om bedre opløsning), Men det er matematisk gætværk.

Men ja, der findes da redigering og optimeringsprogrammer. Prøv f.eks. http://www.vqual.biz/Vprove_tut.html

Mvh Erling