/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Problemer med M55
Fra : tanja_allen
Vist : 200 gange
20 point
Dato : 20-08-03 10:35

Er jeg den eneste, der har oplevet problemer med Siemens m55??? Jeg købte den for godt en uge siden, og den er langsom, tasterne er irriterende (man skal ofte trykke 2 gange for at få dem til at virke) og GPRS er umulig at få til at virke... HJÆLP!!!

Kommentar
Fra : tanja_allen

Dato : 20-08-03 10:45

- Når jeg siger langsom, mener jeg, at jeg ofte skal vente i op til 30 sekunder bare for at komme ind i et spil - og det er bare den tid, hvor der står "vent"...

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 20-08-03 11:20

Jeg har også købt en... Tasterne syntes jeg ikke er et problem... Langsom, jo den er meget langsom om at komme ind i spillene, men det er også nogle store spil, så giv den en chance... GPRS'en, JO det tog lang tid at få til at virke, men det virker nu... tjek denne http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/telefonmanualer/index.jsp?ComponentID=4905&SourcePageID=6266#1 der kan du få manual...

Jeg har så det problem at når jeg vil hente større filer så skriver den ugyldig GPRS profil...

Men ellers så ring til dit teleselskab eller Siemens...

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 20-08-03 11:25

Jeg syntes et andet stort problem det er at jeg ikke kan finde nogle sider med geil til den.... ringetoner, billeder osv... kan du?