/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjælp!!!
Fra : RaB
Vist : 348 gange
50 point
Dato : 17-08-03 18:28

Er der nogle der har erfaring med en sony ericsson t300?????????

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 17-08-03 19:37

Hej

Jeg vil bare lige sige at det måske er en god ide at skrive hvad det er du vil vide, hvis du vil have at folk skal svare dig.......

hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 17-08-03 19:50

Hej RaB,

Jeg har en T300... men om jeg ka' hjælpe ved jeg ikke...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 17-08-03 20:28

det er fordi jeg er blevet tilbudt den til 700 kr. og er lidt i tvivl om den er for stor, når jeg havde en nokia 8210 før som er ret lille..

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 17-08-03 20:46

Lad vær med at købe den. Køb hellere en T310 hos sonofon, der koster den kun 499.00 og så får du et abonnement som er rimelig billigt.

Den er også meget bedre end en T300..........

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 17-08-03 21:04

Hej RaB,

eh... det er noget pebret... jeg købte min T300 til en 1,- kr. i føtex via Debitel, så er der selvfølgelig de 6 mdr. abonnement på 99,- kr. i måneden, men det er stadigvæk under 700,- kr.

og det ser ud til at de stadigvæk tilbyder den til 1,- kr. hos debitel... -->
http://www.debitelshop.dk/

eller direkte hvis linket virker... -->
http://www.shop4all.dk/Productlists/xmlProductdetails.aspx?id=101&ProductID=109931

men nu ved jeg selvfølgelig ikke lige om det er med abonnement den til 700,- kr. eller ej... men hvis det er en brugt vil synes det er dyrt... nu ved jeg ikke lige hvor stor en nokia 8210 er... men T300'eren er noget mindre end min gamle alcatel mobil... T300'eren fylder ca. en håndfuld...

mvh.

Strarup