/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjælp til udskifning af front, til 6210?~
Fra : Nicklas_pape
Vist : 458 gange
50 point
Dato : 12-01-02 14:37

Hej gutter! jeg har netop købt en front til min 6210. Jeg havde selv tænkt mig at skifte den, men fik at vide at det skulle være ret svært(Det ser dog også ret uoverskueligt ud). Jeg tænkte på om der var nogle der kendte f.eks nogle links til hjæp el. andet.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 12-01-02 15:50

Hej Nicklas_pape
Først og fremmest skal du være opmærksom på at vibratoren sidder fast på fronten-og at man risikerer at ødelægge den
så hvis du ikke selv har ret meget forstand på det,vil jeg gå ned til den nærmeste forhandler af mobiltelefoner for at få det gjort,eller der hvor du har købt telefonen.
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-01-02 15:53

Tillæg
Der har tidligere været et indlæg om det samme her på Kandu
Læs om det her
http://www.kandu.dk/dk/spg/1656
MVH Brian