/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Leder efter nummer
Fra : ZirDoX
Vist : 488 gange
15 point
Dato : 11-01-02 22:14

Chris Og Kirstein Bestille Taxa hedder nummeret på tæskeholdets eneste og sjove
CD. Nummer 21 er det.
I baggrunden til deres sketch spiller de et stykke musik.
Jeg kunne godt tænke mig at høre nummeret og måske finde
det på en cd hvis mulig, men hva hedder sangen og hvem har lavet den ??

Håber i derude kan hjælpe :)

Desværre er kun lige ankommet så points er lidt små

Accepteret svar
Fra : MusiqFreaq

Modtaget 15 point
Dato : 21-01-02 22:04

Hawz ZirDox!

"Chris & Kirstein bestiller taxa" er godt nok #19 på Tæskeholdets plade "Vi sparker røv" (1997), men det ændrer ikke på at det er det tyske eurobeat/eurodance act Real McCoy, der står bag. De var oprindeligt en duo og hed M.C. Sar & the Real McCoy og udgav deres første single i 1990, men gennembrudet kom i 1994 med numre som "Automatic lover (Call for love)", "Another night", "Run away", Love & devotion" og "Come and get your love." I 1995 og midt i al succesen blev de et medlem større og ændrede navn til det noget kortere Real McCoy. Disse sange er udgivet på deres andet album "Another night" (1995), og alle sange kan findes individuelt på opsamlingerne "Absolute Let's Dance opus 6-10."

Det var så den historietime Du spurgte som bekendt til nummeret, som er underlægningsmusik til "Chris & Kirstein bestiller taxa," og det hedder "One more time," og var første single fra gruppens tredje album af samme navn; "One more time" (1997).

Der er jo noget der hedder ulovlige mp3'er på nettet, men om ikke andet kan du gå på dit lokale bibliotek og høre om mulighederne for at musik. Skulle du være vild efter at få fat i "One more time"-albummet, vil jeg stærkt anbefale dig at gå ned til din lokale pladepusher og bede ham om at bestille det hjem. Det kan også bestilles på nettet (nederst har jeg lagt et link til amazon.com), men det er den amerikanske udgave, og der er forskel på den og så den europæiske version. På den amerikanske version er der noget cd-rom halløj med videoen til "One more time" (som er meget kedeligt!!!), hvorimod du på den europæiske version får hele 3 (TRE!!!) numre mere; "Tomorrow", "Party" og "Silly" - og "Party" er lidt i samme stil som "One more time."

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B000002VT1/qid=1011644959/sr=1-4/ref=sr_1_11_4/104-6002716-1206366

Mvh. MusiqFreaq
nbmp(snabel-a)ofir(punktum)dk

Kommentar
Fra : ZirDoX

Dato : 22-01-02 19:54

Jeg kan ikke ha' andet en stor og dyb respekt for den type svar

Denmark FULL points <-MusiqFreaq

Godkendelse af svar
Fra : ZirDoX

Dato : 22-01-02 19:55

Jeg kan kun ha' den største og dybeste respekt for denne slags svar.
--This is net~etikette !!