/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brænding af S-VCD, MPEG2 m.m.
Fra : marc43
Vist : 639 gange
50 point
Dato : 11-08-03 14:33

Jeg skal bruge et program, der kan brænde S-VCD, MPEG2-filer m.m.

Kan I anbefale nogle, der ikke er så dyre eller som evt. kan findes på Internettet.

Jeg har for øjeblikket Nero 5.5 som ikke kan klare det og jeg kan ikke hente CODEC-plugins (upgrade), da jeg ikke har et serienummer.

Nero 6.0 er for dyrt - 35 dollars.

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 11-08-03 15:34

serie numre ????
prøv www.astalavista.com

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 11-08-03 15:46

Her er et program der kan brænde filer gratis for Dig:
http://www.burn4free.com/
Hvis du vil brænde (s)vcd så må du nok også lige kigge på
http://www.vcdgear.com/

//xoDeus

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 11-08-03 18:09

Det kommer meget an' på hvor prof du selv regner med at være med tingene... Nogle programmer er aldeles advancerede og krævende mht. brugerens erfaringer med vcd/svcd/divx/xvid... Personligt vil jeg anbefale VCDeasy som både kan brænde og splitte filer. lave images og hvad man nu ellers har brug for... Du kan jo prøve testversionen som kan downloades fra download.com... muligvis er der en nyere version et eller andet sted der ude men her er et link:
http://download.com.com/3000-2189-10147474.html

mvh.
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 11-08-03 22:42

det forstår jeg ikke jeg bruger også neroburner(5.5) der fulgte med da jeg købte min brænder jeg har da fornyligt brændt en s-vcd ud uden problemer men jeg ved ikke om din version er en demo.