/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
AutoCad 2002i LT opstartsproblemer
Fra : rcn
Vist : 647 gange
50 point
Dato : 11-01-02 09:39

I går installerede jeg autoCad 2000i LT, blev registreret, og alt var i skønneste orden.

I dag vil programmet ikke starte. "kan ikke finde filen: AC1ST15.DLL". Men den er der, og den ligger på samme sti som på en anden maskine, der virker upåklageligt.

Hvad gør jeg?
Mit eneste bud er at installere forfra, men det tager noget tid også at få programfladen rettet til, så det undgår jeg helst.

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 11-01-02 14:03

Hej rcn

Du kan da forsøge at at installere AC1ST15.DLL igen, det er muligt, den er defekt.

MH
Vestergade

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 11-01-02 14:12

Vejen til den hurtigste løsning på dette er at lade være med at bruge
WIN 95/98/ME for du mangler en PATH i Autoexec.BAT filen der
fortæller hos dit AUTODESK SHARE bibliotek findes.
WIN NT /2000 kan det selv.

Men OK, da du nu har en af de andre, så put stien ind og virker fint igen

Mvh, Caddie

"rcn" <rcn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:gox%7.17947$Zm5.1672896@news000.worldonline.dk...
> I går installerede jeg autoCad 2000i LT, blev registreret, og alt var i
> skønneste orden.
>
> I dag vil programmet ikke starte. "kan ikke finde filen: AC1ST15.DLL".
> Men den er der, og den ligger på samme sti som på en anden maskine, der
> virker upåklageligt.
>
> Hvad gør jeg?
> Mit eneste bud er at installere forfra, men det tager noget tid også at
> få programfladen rettet til, så det undgår jeg helst.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 11-01-02 15:15

Jeg har fundet løsningen.

Jeg kopierede filerne fra mappen: Autodesk Shared til mappen: AutoCad 2002 og vupti!
Det virker.

God weekend!

Rikke

Godkendelse af svar
Fra : rcn