/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Min søns PC har et problem.
Fra : Industri
Vist : 545 gange
50 point
Dato : 10-08-03 18:04

Pcen har det problem, at dener årsag til , efter at den er blevet opgraderet flere gange, at når han skal bruge mus/tastatur, så går skærmen i sort, hver gang.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-08-03 19:07

Hvilket styresystem kører den med.
Hvad er den opgraderet fra.
Hvad er det for en mus/tastatur.
Er der lagt ekstra kort i comp.
Er der tilsluttet noget USB udstyr.
start>indstillinger>kontrolpanel>system>enhedshåndtering/hardware>enhedshåndtering>er der nogen gule spørgsmålstegn.
Emesen.

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 10-08-03 23:00

I hvert fald tyder det på at puteren "konflikter".
Jeg ville formatere harddisk og starte på en frisk.

Kommentar
Fra : nullermanden

Dato : 16-08-03 17:09

det første man gør, er at fjerne de enheder der "konflikter" - i dette tilfælde mus og tast. Start så maskinen op, lad den bare brokke sig, og sluk så for den igen. Sæt mus + tast. på igen og prøv at starte igen. Ingen garanti for succes, men det kan aldrig skade.